مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از افزایش جابجایی مسافر از مبدا این استان در 9ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 31 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری، روح‌الله غلامی از افزایش جابجایی مسافر از مبدا چهارمحال و بختیاری در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد سفر‌های انجام شده از طریق ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس وسواری، افزود: طی ۹ ماهه ابتدایی امسال ۳۶۵ هزار و ۶۱۸ سفر انجام شده که بیشترین مسافران از طریق مینی‌بوس با ۳۵ درصد، سواری هشت درصد و اتوبوس پنج درصد در درون و برون استان جابجا شده‌اند.

وی نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم این اداره‌کل برشمرد و اضافه کرد: به منظور کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای و ارتقای ایمنی تردد در سطح استان طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است.

غلامی بیان کرد: تمامی رانندگان اتوبوس، مینی‌بوس وسواری فعال در استان دارای کارت هوشمند بوده و زیر نظر این اداره‌کل هستند.

وی عنوان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی به دفاتر مستقر در پایانه‌ها اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار