کد خبر: ۱۱۵۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲ 19 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر گفت: امسال 70 میلیارد ریال تسهیلات خرید مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی به بهره برداران این شهرستان پرداخت شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی قائم شهر، علی درویش نیا اظهار داشت: برای خرید 11 دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، 70 میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداران مکانیزاسیون این شهرستان پرداخت شد.
 
وی گفت: از تعداد متقاضی معرفی شده تاکنون 11 نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند که برای پهپاد، تیلر، تراکتور، کمباین، نشاکار، سمپاش و سایر ادوات بود.
 
مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر افزود: این تسهیلات با نرخ سود 23 درصد و براساس دستورالعمل بانک مرکزی به متقاضیان پرداخت شد و بازپرداخت تسهیلات خط ۱۱ مکانیزاسیون 5 ساله است و به صورت سالیانه دریافت می شود.
 
وی تصریح کرد: تعداد 8 مورد مجوز تأسیس و بهره برداری صنایع کشاورزی شامل کارخانه شالیکوبی، سورتینگ و بسته بندی صادر شد و تعداد 20 مورد ماشین آلات کشاورزی نیز پلاک گذاری شده است.
 
درویش نیا اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون 64 نفر برای اخذ تسهیلات مکانیزاسیون به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و میزان 2 میلیون لیتر تامین سوخت بخش کشاورزی و دامی به کشاورزان تحویل داده شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار