رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر از افزایش تعداد کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر با اعلام نتایج متقاضیان تغییر حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: در این راستا حوزه انتخابیه ۵ داوطلب نمایندگی مجلس استان تغییر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ 19 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر، خلیل رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به افزایش تعداد کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر با اعلام نتایج متقاضیان تغییر حوزه انتخابیه اظهار داشت: طبق نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با درخواست ۵ نفر از متقاضیان تغییر حوزه انتخابیه استان بوشهر موافقت شد.

وی افزود: از این تعداد، ۴ نفر متقاضی تغییر حوزه انتخابیه به این استان و یکی از کاندیدا‌ها نیز درخواست حضور در خارج از استان داشته که با درخواست این افراد موافقت شده است.

سخنگوی هیئت نظارت استان بوشهر با بیان اینکه با این تغییرات تعداد کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی این استان به ۱۵۹ نفر افزایش یافته است، گفت: پس از اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، تعداد ۲ نفر از داوطلبان رسماً انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری اعلام کرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغاتی خارج از مهلت قانونی به‌صورت مستمر رصد و با متخلفان برخورد می‌شود، افزود: براساس ماده ۷۸ قانون انتخابات و مصوبه هیئت اجرایی مرکزی نامزد و ستاد‌های تبلیغاتی آنان موظف به استفاده از پیام رسان‌های اجتماعی مجاز هستند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار