نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ارزش والای نظام دینی گفت: مشارکت در انتخابات یک ضرورت و تکلیف دینی و ملی است.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ 19 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در شورای اداری خراسان شمالی که ۳۰ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: حضور در انتخابات، تقویت نظام دینی را به دنبال دارد و از نامزد‌ها باید قدردان باشیم که پا به این عرصه می‌گذارند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در مسیر تقویت نظام دینی حرکت کنند، افزود: اقدامات مثبت مسئولان همانگونه که سبب تقویت نظام دینی می‌شود، عملکرد منفی آن‌ها نیز تضعیف نظام دینی را به دنبال دارد لذا باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: مال و ثروت دنیا برای آسایش و راحتی است و اگر برای رفاه مصرف نشود ارزش ندارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، آبروی آدم نیز از مال و ثروت آدم ارزش بیشتری دارد و یک فرد برای حفظ آبرویش از مالش می‌گذرد.

وی افزود: پس، ثروت برای راحتی و آسایش هزینه می‌شود، اما در مقابل آبرو، ارزشی ندارد. اما جان آدم نیز از همه آن‌ها مهمتر است و برای حفظ جان، از مال و آبرو هزینه می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد:، اما در این بین، گاهی لازم است برای یک موضوعی از جانمان هم بگذریم که آن‌ها، دین خدا، نظام دینی و ناموس است.

وی تأکید کرد: حضرت زهرا (س)، امام علی (ع) و امام حسین (ع) در کنار سایر ائمه، از جمله مصادیق تاریخی هستند که از جان خود نیز گذشتند تا نظام دینی و ناموس مورد تعرض قرار نگیرد.

وی ادامه داد: اهمیت این نظام دینی آنقدر بالاست که امام حسین (ع) جانش را و حضرت زهرا (ع) آبرویش را در این مسیر قرار دادند.

به گفته وی، تقویت نظام دینی و حفظ آن از اوجب واجبات است و برگزاری انتخابات نقشی موثر در آن دارد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار