فعال سیاسی و اجتماعی استان گلستان ایجاد شور و اشتیاق انتخابات در دانش‌آموزان را به عنوان مبلغان درون خانواده یکی از راه‌های خنثی‌سازی مکر و حیله دشمنان دانست و افزود: برای برپایی حماسه بزرگ در انتخابات باید دانش آموزان و رای‌اولی‌ها را جدی گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 21 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، محبوبه اسحقی گرجی با اشاره به نقش پُررنگ دانش آموزان و مدارس در حیطه اثرگذاری بر کانون گرم خانواده، اظهار کرد: یکی از راه‌های موثر برای پرشور شدن فضای انتخاباتی و مشارکت حداکثری انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در مدارس است.

فعال سیاسی و فرهنگی استان گلستان و عضو هیئت اندیشه ورز بانوان، دانش‌آموزان را مبلغان در خانواده معرفی کرد و افزود: باید تلاش کرد که دانش‌آموزان از همین حالا اهمیت حضور و مشارکت حداکثری را درک کنند.

وی از تشکیل کمیته طراحی و نقاشی با محوریت موضوع انتخابات در برخی مدارس گنبدکاووس و استان گلستان خبر داد و گفت: اجرای نقاشی همگانی بر روی پارچه هفت متری با موضوع انتخابات از اقدامات صورت گرفته در این دوران بوده است.

اسحاقی گرجی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف و کرسی‌های آزاد اندیشی برای اولیا و دانش آموزان در مدارس، عنوان کرد: برطرف‌سازی شبهات و پاسخگویی به سوالات یکی از راه‌های خنثی‌سازی مکر دشمنان است.

این فعال سیاسی و انتخابات استان گلستان، برگزاری نمادین انتخابات را یکی از اقدامات صورت گرفته در مدرسه تحت مدیریت خود برشمرد و اظهار کرد: تنها همین حرکت به نظر ساده سبب ایجاد شور و اشتیاق در بین دانش آموزان و همکاران و ایجاد همدلی برای مشارکت بیشتر در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شد.

وی برگزاری تریبون آزاد با حضور امام جمعه در رابطه با انتخابات را از برنامه‌های پیش رو اعلام کرد و ادامه داد: روحیه پرسشگری دانش‌آموزان نشان از دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری این نسل دارد که باید به آن پاسخ صحیح داده شود تا در مسیر درست قرار گیرند.

اسحاقی گرجی حضور مردم با سلایق مختلف را در پای صندوق رای از عوامل ایجاد فضای رقابتی واقعی و سالم دانست، گفت: مشارکت همه اقشار مردم از هر طبقه و قشری در عرصه انتخابات نشان دهنده میهن دوستی، اتحاد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در بین مردم است.

مدیر و فعال سیاسی رأی‌اولی‌ها را پشتوانه اقتدار نظام و تضمین کننده پیشرفت ایران معرفی کرد و توضیح داد: نسل جوان می‌تواند با انتخاب صحیح و آگاهانه در انتخابات باعث ایجاد یک مجلس قوی برای پیشرفت کشور عزیزمان ایران باشد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار