استاندار قم مطرح کرد؛
استاندار قم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باعث هراس دشمنان در داخل و خارج از کشور می‌شود و این اتفاق به حول قوه الهی توسط مردم غیور ایران رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 24 February 2024

به گزارش تابناک قم، سیدمحمد آقامیری، عصر شنبه در مراسم جشن نیمه شعبان در نمازخانه استانداری افزود: کسانی که ولایت فقیه را در قلوب خود پذیرفته‌اند؛ بدانند که ایشان امری را ابلاغ کرده و تک تک افراد موظف ومکلف هستند در راستای دعوت مردم به شرکت درانتخابات و جهاد تبیین دراین خصوص تلاش کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ائمه جماعات با مسوولین همراه هستند و در مساجد باید دعوت مردم به شرکت درانتخابات صورت گیرد تا ۱۱ اسفندماه مشت محکمی به فتنه های دشمنان زده شود.

استاندار قم گفت: با حضور مردم در انتخابات ایادی دشمنان در داخل و خارج از کشور مورد هراس قرار می‌گیرند و همه باید به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رای بیایند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت ولی عصر(عج) و روز سرباز گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: وزارت اطلاعات خدمات بسیار ارزنده‌ای برای حفظ و نگهداری از انقلاب و پاسداری از خون شهدا داشته و یک وزارت‌خانه مکتبی است، و سرلوحه کار آن ، دین مبین اسلام است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد وزارت اطلاعات پرداخت و گفت: تعهد و تدین این وزراتخانه قابل ستایش است و سربازان گمنام امام زمان(عج) شجره طیبه انقلاب را با دستان باکفایت خود حفظ خواهند کرد.

آقامیری درادامه با اشاره به نیمه شعبان و تلاش مسئولان استان قم برای پذیرایی از زائران دراین ایام گفت:‌ قم در جشن های نیمه شعبان میزبان چهار میلیون و ۵۰۰ هزار میهمان از سراسر میهن اسلامی و برخی کشورهای خارجی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار