مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: ۷ کاروان حج در سال ۱۴۰۳ عازم سرزمین نور می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 25 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، ابراهیم احدی گفت: در سال ۱۴۰۳ از استان اردبیل ۷ کاروان حج تمتع در قالب گروههای اعزامی مدینه قبل عازم سرزمین نور خواهند شد.

وی ادامه داد: محدوده قیمتی این کاروان ها از ۱۶۷ میلیون تومان تا ۱۸۵ میلیون تومان می باشد و از این کاروان ها پنج کاروان مشترک برای شهرستان اردبیل، نمین، نیر، خلخال و سرعین و یک کاروان مستقل برای شهرستان مشکین شهر و همچنین یک کاروان مستقل نیز برای اولین بار به شهرستان پارس آباد تخصیص یافت.

احدی افزود: کلیه متقاضیانی که از ۱۵ دی ماه بر اساس اولویت اعلامی نسبت به پیش ثبت نام و تکمیل موجودی ۱۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده اند، می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ اسفند به سایت my.haj.ir مراجعه و نسبت به انتخاب و رزرو کاروان اقدام نمایند.

مدیرکل حج و زیارت استان اظهار کرد: چنانچه اگر متقاضی دسترسی به اینترنت یا سامانه ثبت نامی ندارد می تواند با مراجعه به دفاتر زیارتی سطح استان نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

وی اضافه کرد: سلامتی جسمانی و داشتن گذرنامه معتبر (با ۶ ماه اعتبار از زمان اعزام) برای افراد ودیعه گذار حج تمتع ضروری می باشد.

احدی خاطرنشان کرد: برابر برنامه ریزی های اولیه مقرر است ۹۱۱ نفر زائر و عوامل کاروان حج تمتع از استان اردبیل در سال ۱۴۰۳ به سرزمین وحی سفر نماید.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار