مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی با هدف شناخت دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در سه بخش نونهال، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸ 27 February 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛ حیدر راهب افزود: در اولین مسابقه با محوریت عفاف و حجاب در پاییز امسال بیش از ۲۲۰۰ نفر شرکت کردند و بیش از یک میلیارد ریال جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا شد.

وی گفت: دومین مسابقه نیز با هدف شناخت دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناسایی و تقویت حلقه‌های کتابخوانی موجود در استان و تقویت چرخه چاپ و نشر کتاب به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش برگزار می‌شود، افزود: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر در سه بخش نونهال (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوان (۱۱ تا ۱۶ سال) و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) برگزار می‌شود که متقاضیان تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق لینک yun.ir/bushehr در این رویداد ثبت نام کنند.

راهب یادآور شد: این مسابقه برای رده سنی نونهال (۷ تا ۱۰ سال) در قالب پویش‌های قصه گویی و معرفی کتاب برگزار می‌شود که شرکت کنندگان پس از ثبت نام، می‌توانند فیلم‌های ضبط شده خود حداکثر در ۵ دقیقه به صورت افقی را در پیام رسان‌های ایتا و بله به شماره ۰۹۳۶۳۱۵۷۲۱۲ ارسال کنند.

وی ادامه داد: این مسابقه برای رده‌های سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۶ سال) و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) همچون اولین مسابقه، به صورت کتبی و حضوری برگزار می‌شود که تاریخ و مکان‌های برگزاری آزمون اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند منابع این مسابقه را که شامل کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا می‌باشد را با تخفیف از کتابخانه‌های عمومی و مؤسسات قرآنی استان بوشهر، خریداری و تهیه کنند.

راهب سپس به جوایز متعدد و نفیس این مسابقه اشاره کرد و با بیان اینکه برای این مسابقه بیش از ۸۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی در نظر گرفته شده، گفت: در بخش نونهال به‌ترتیب به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی ۳۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال و به ۵۰ نفر نیز هدیه ویژه تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در بخش نوجوان به ترتیب به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی ۵۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و به نمرات بالای ۷۰ و همچنین بین ۵۰ تا ۷۰ امتیاز نیز به ترتیب به قید قرعه ۱۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و ۱۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان افزود: در بخش بزرگسال نیز به ترتیب به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی ۶۰ میلیون ریال، ۵۰ میلیون ریال و ۴۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و به نمرات بالای ۷۰ و همچنین بین ۵۰ تا ۷۰ امتیاز نیز به ترتیب به قید قرعه ۱۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و ۱۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد. همچنین در گروه‌های سنی نوجوان و بزرگسال به تمام نفراتی که بتوانند نمره کامل مسابقه را کسب کنند هدایایی تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۷۷۳۳۵۵۷۵۲۴ داخلی ۱۱۱ تماس گرفته و همچنین جهت اطلاع از جزییات و برنامه‌های آینده این مسابقه در کانال ویژه مسابقه کتابخوانی استان بوشهر در پیام رسان‌های ایتا و بله به شناسه buketab@ عضو شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار