فرماندار داراب عنوان کرد: آمار واجدان شرایط رأی شهرستان داراب ۱۵۰ هزار نفر بوده که ۷ هزار و ۳۴۰ نفر رأی اولی هستند و ۲۷ نامزد انتخاباتی در این راستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 27 February 2024

تابناک فارس به نقل از آنا: خلیل اقتصادی فرماندار شهرستان داراب با حضور در جمع دانشجویان گام دومی دانشگاه آزاد اسلامی داراب گفت: خدمات دولت مردمی در شهرستان داراب بی‌نظیر بوده و در حال حاضر برای ارتقاء و توسعه راهسازی، مسکن و بهداشت گام‌های بزرگی برداشته شده که در صورت تبیین و اطلاع‌رسانی بیشتر منجر به امیدآفرینی بین مردم خواهد شد.

وی اضافه کرد: مشی دولت از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی، پرهیز از حاشیه‌ها، تمرکز بر کار و تلاش برای رفع مشکلات بوده و درصددیم در همین مسیر گام برداریم و در ارائه خدمت بی‌منت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

️نماینده عالی دولت در شهرستان داراب با بیان اینکه طی ۶ ماه گذشته پیشرفت چشمگیری در مسکن ملی داشته‌ایم، ادامه داد: با پیاده‌سازی حکمرانی مردمی، رتبه شهرستان داراب در نهضت مسکن ملی از ۲۹ به رتبه ۳ ارتقاء یافته و در صورت تأمین زمین، میزان ساخت مسکن افزایش بیشتری خواهد داشت.

اقتصادی با اشاره به وضعیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت افزود: حضور ۲۷ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت نویدبخش یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم است و مشی ما در این رویداد بزرگ سیاسی بر مُرّ قانون استوار است.

۷ هزار و ۳۴۰ رأی اولی در شهرستان داراب پای صندوق‌های رأی/ ۲۷ نامزد انتخاباتی باهم رقابت می‌کنند

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمار واجدین شرایط رأی شهرستان داراب به میزان ۱۵۰ هزار نفر بوده که ۷ هزار و ۳۴۰ نفر رأی اولی هستند و قطعاً با حضور پرشور در انتخابات نقش‌آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: ۵ هزار و ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، امنیتی، انتظامی و خدماتی مسئولیت برگزاری انتخابات را در این دو حوزه برعهده دارند.

فرماندار ویژه داراب با تأکید برای مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در هیئت اجرایی انتخابات امسال، منتخبین مردمی و کاملاً بی‌طرف حضور دارند که موجب اعتماد بیشتر مردم خواهند بود.

اقتصادی بر ضرورت تداوم نشست‌های پرسش و پاسخ با دانشجویان تأکید و ابراز امیدواری کرد که این نشست‌ها به صورت مستمر برای بررسی و پیگیری موضوعات مختلف دانشگاهیان ادامه یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار