صبح امروز مراجع عظام تقلید صبح امروز در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ 01 March 2024

به گزارش تابناک قم، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید صبح امروز در انتخابات شرکت کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است گفت: بر همگان لازم است در حفظ نظام اسلامی بکوشند.

آیت الله سبحانی افزود: یکی از راه‌های تثبیت نظام اسلامی، شرکت در انتخابات است و لازم است مردم با حضور پرشور در انتخابات، توطئه دشمنان را ناکام بگذارند.

 

مردم با شور و شوق در انتخابات شرکت کنند

آیت الله حسین نوری همدانی در حاشیه شرکت در انتخابات گفت: ملت عزیز ایران اسلامی با شور و شوق همگانی در انتخابات امروز که بسیار مهم و اثرگذار است شرکت کنند.

آیت الله نوری همدانی افزود: مردم به افراد متعهد، متخصص و دشمن شناس رای بدهند.

 لازمه حل مشکلات، حضور پرشور در انتخابات است 

آیت الله مکارم شیرازی بعد از شرکت در انتخابات امروز گفت: لازمه حل مشکلات، حضور پرشور مردم در انتخابات است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه لازمه حل مشکلات، حضور پرشور مردم در انتخابات است گفت: مردم با انتخاب افراد لایق می‌توانند مشکلات را حل کنند و اگر مردم حضور پرشور داشته باشند، مشکلات آسان‌تر حل خواهد شد.

آیت الله مکارم شیرازی از مردم خواست با حضور پرشور در انتخابات حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

کسانی که دل به اسلام و میهن بسته اند در انتخابات شرکت کنند 

آیت الله فاضل لنکرانی از اساتید برجسته حوزه علمیه بعد از شرکت در انتخابات گفت: کسانی که دل به اسلام و میهن بسته اند در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این انتخابات از پراهمیت‌ترین دوره‌های انتخابات کشور است و در شرایط حساسی قرار داریم گفت: کشور نیازمند مجلس قوی و کارآمد است و مردم با تحقیق، افراد انقلابی، اهل قانون و متعهد را به مجلس بفرستند.

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با حضور در یکی از شعب رای گیری در قم، رای خود در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را ثبت کرد.

وی روز جمعه پس از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آن چیزی که امروز در دست ما قرار دارد امانت الهی است، تصریح کرد: امروز همه موظف هستیم به ۲ اصل کار خوب و نیت پاک توجه داشته باشیم؛ اگر این ۲ ویژگی در فردی وجود نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند کار خوب از افراد خوبی هستیم، خاطرنشان کرد: اصلاً امکان ندارد فردی با کار بد و اختلاس آبرومند شود.

آیت‌الله جوادی آملی اظهار داشت: بنا بر فرموده امام حسین(ع) کسی که بخواهد از رهگذر جیب‌بری و اختلاس به جایی برسد زودتر از دیگران بی‌آبرو می‌شود.

وی با تاکید دوباره بر اینکه هیچ فردی با بیراهه رفتن نمی‌تواند برای خود آبرویی دست‌وپا کند، تصریح کرد: هیچ هدفی وسیله را توجیه نمی‌کند، مقصد خوب، بهشت و آبرومندی راه مستقیم می‌خواهد.

نیازمند یک مجلس قوی و کارآمد هستیم
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نیازمند یک مجلس قوی و کارآمد هستیم، گفت: باید افرادی کاردان وارد مجلس شوند که بتوانند مشکلات جامعه به‌خصوص اقشار مستضعف را حل کنند.

آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با خبرنگاران بیان داشت: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم‌ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری دشمنان برای ناامیدی مردم از حضور در صندوق‌های رای گیری بی‌نظیر است، ابراز داشت: تمامی آنهایی که دل در ایران، اسلام و شهدا و آینده کشور دارند حضوری آگاهانه در این انتخابات داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدجواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی ظهر امروز جمعه رای خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را در صندوق الکترونیکی انتخابات ثبت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار