استاندار یزد مطرح کرد؛
استاندار یزد از میزبانی یزد از سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا، در اواخر هفته جاری خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 03 March 2024
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، هفتمین نشست هفتگی «شورای سیاستگذاری یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا» و هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های استان در سال 2024 به ریاست استاندار یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری رویدادهای مرتبط با انتخاب «یزد؛ پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا»، اظهار کرد: در راستای برگزاری مطلوب برنامه های متعدد تدارک دیده شده در یک سال آینده، مصوبات جلسات هفتگی باید بدون هیچ بهانه‌ای در زمان مقرر اجرایی شود.
 
مهران فاطمی در ادامه با اشاره به حضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو مجمع گفت‌وگوی آسیا در یزد، در اواخر هفته جاری اظهارکرد: برنامه ریزی های لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان صورت گیرد.
 
 
وی در ادامه با بیان اینکه تبلیغات فضای شهری از فرودگاه تا محل اقامت میهمانان و محل اجرای رویدادها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، گفت: اقداماتی نظیر نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در اسرع وقت انجام شود.
 
وی با تاکید بر برگزاری یک نشست مطبوعاتی با محوریت صدا و سیما تصریح کرد: مدیران مربوطه در قالب یک میزگرد جزئیات مربوط به بحث انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا را از زوایای مختلف برای رسانه‌ها تشریح کنند.
 
استاندار یزد ساماندهی مناسب فضای بوستان ملل توسط شهرداری یزد را مهم و ضروری برشمرد و گفت: همچنین رعایت پروتکل‌های بین‌المللی و تشریفاتی در هماهنگی با همکاران وزارت امور خارجه در دستور کار قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه مکان برگزاری رویدادها باید نمایانگر اصالت و هویت شهر یزد باشد، عنوان کرد: در این راستا نوع استقبال از میهمانان و سفرای خارجی و نیز تشریح و تبیین تفاوت‌هایی که باعث ثبت یزد در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
فاطمی در پایان با اشاره به لزوم پوشش رسانه‌ای و پخش گزارش‌های خبری از صداوسیمای مرکز یزد، خاطرنشان کرد: همچنین هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسه کمیته امنیتی و نیز انتخاب و ساماندهی کامل مسیر سفرای خارجی در محدوده بافت تاریخی انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار