استاندار بوشهر از خودکفایی ۳۶۰۰ مددجوی بوشهری با ایجاد پنل خورشیدی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 11 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، احمد محمدی‌زاده در همایش وبیناری که با حضور رئیس جمهور و مدیران ارشد کمیته امداد و تعدادی از مددجویان برگزار شد گفت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و در استان بوشهر نیز خدمات قابل توجهی به جامعه هدف ارائه کرده که امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح پنل‌های خورشیدی در استان بوشهر افزود: سهمیه کمیته امداد استان بوشهر، ایجاد ۸۰۰ پنل خورشیدی است که کمیته امداد استان عملکرد خوبی داشته و امیدوارم شاهد افزایش پنل‌ها نیز باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اجرای نیروگاه‌های کوچک خورشیدی در روستا‌ها منجر به ایجاد شغل پایدار می‌شود خاطر نشان کرد: مواد اولیه این پنل‌ها، نور خورشید است و خریدار محصول نیز دولت است و اشتغال قابل توجهی در بر دارد.

محمدی‌زاده از مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خواست با همکاری دفتر سرمایه‌گذاری استانداری نسبت به اجرای کامل این طرح‌ها اهتمام ورزند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی با اشاره به جشن ملی توانمندسازی مددجویان کمیته امداد گفت: در سطح کشور، ۱۰۰ هزار مددجو خودکفا می‌شوند و از چرخه حمایتی خارج خواهند شد که سهم استان بوشهر ۳۶۰۰ مددجوست.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار