مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اختصاص یک کاروان جدید ۹۵ نفره حج تمتع به استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 12 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سعید کریمی خو با اشاره به پیگیری‌ها برای اضافه شدن یک کاروان جدید حج عمره به استان، اظهار کرد: خوشبختانه یک کاروان جدید ۹۵ نفره تشییع به استان اختصاص یافت تا تعداد کاروان های اعزامی استان به سرزمین وحی به هشت کاروان افزایش پیدا کند. 

وی افزود: پیش از این هفت کاروان شامل پنج کاروان اهل سنت و دو کاروان تشیع با ظرفیت ۸۷۰ نفر به استان کرمانشاه به استان اختصاص یافته بود. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر تمام ظرفیت این هفت کاروان تکمیل شده و متقاضیان جدید که فیش های ودیعه گذاری آنها تا پایان دی ماه ۱۳۸۶ است می توانند از طریق سامانه حج تمتع و یا با مراجعه حضوری به دفتر زیارتی ندای ثقلین واقع در شهرک الهیه برای ثبت نام اقدام کنند. 

وی در ادامه در خصوص هزینه های حج تمتع برای هر زائر کرمانشاهی هم گفت: قیمت کاروانهای حج تمتع برای هر زائر استان بین ۱۶۲ میلیون تا ۱۸۳ میلیون تومان تمام می شود. 

کریمی خود در رابطه با زمان اعزام زائرین حج تمتع هم گفت: طبق اعلام سازمان حج و زیارت، از ۲۵ اردیبهشت اعزام زوار به سرزمین وحی آغاز می شود، اما مشخص نیست زوار کرمانشاهی دقیقا در کدام روزها اعزام خواهند شد. 

به گفته این مسئول، با توجه به اینکه زمان چندانی تا شروع اعزام ها در پیش نیست، زائرین استان باید امور پزشکی و جلسات آموزشی خود را در مدت زمان باقی مانده انجام دهند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار