رییس خانه صنعت معدن و‌ تجارت استان قم مطرح کرد؛
رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم از برنامه ریزی این خانه برای توسعه آموزش های فردی و گروهی در بخش های مورد نیاز صنعت و تولید خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ 17 March 2024

به گزارش روابط عمومی خانه صمت استان قم، محمد آقاجانی رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به نیاز اصلی واحد های صنعتی به بروزرسانی اطلاعات و لزوم آموزش های برنامه ریزی شده از سوی این خانه عنوان کرد: تلاش خانه صنعت معدن و تجارت استان قم هموار سازی مسیر تولید و فعالیت زیرمجموعه خود در عناوین مختلف می باشد که یکی از مواردی که باید بدان توجه داشت حوزه آموزش و بروزرسانی اطلاعات واحد های صنعتی و زیر مجموعه اینه خانه می باشد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی تخصصی و مورد رضایت اعضا توسط واحد آموزش خانه صنعت معدن و تجارت در سال ۱۴۰۳ امیدواریم تا به تحول و تغییرات خوبی در این حوزه دست پیداکنیم.

آقاجانی با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی خانه صمت تحت عنوان هدف گذاری ۱۴۰۳ گفت: نخستین گام از برنامه های آموزشی خانه صمت در اسفند ماه ۱۴۰۲ برداشته شد که لازم است تا علاوه بر افزایش اینگونه دوره ها، واحد های تولیدی و صنعتی نیز نسبت به حضور و شرکت در این دوره ها تمایل بیشتری نشان دهند و خانه نیز تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر و تخصصی تر دوره های آموزشی ویژه کارکنان و مدیران بخش صنعت خواهد کرد.

رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم ادامه داد: تقاضای ما از زیر مجموعه بزرگ خانه صمت ارائه نقطه نظرات و پیشنهاد راهکار برای ادامه مسیر این خانه است تا بتوانیم در کنار هم به رشد و ارتقا سطح صنعت و تولید استان کمک کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار