استاندار قم گفت: با تلاش و برنامه ریزی منسجم فرمانده انتظامی قم، این استان درخصوص آمار کاهش سرقت در کشور در رتبه دوم قرار گرفته‌است.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 22 March 2024

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقامیری، استاندار قم در دیدار نوروزی با فرمانده و معاونین فرماندهی انتظامی استان قم، با اشاره به رتبه دوم استان قم در کاهش آمار سرقت در بین استان‌ها، گفت: پلیس نقش بسزایی برای حفظ امنیت و افزایش رضایتمندی و کاهش آمار کار‌های خلاف در استان قم را داشته‌است.

وی ادامه داد: در اتفاقات سال گذشته نیروی انتظامی نقش بسزایی برای حفظ امنیت در مراسمات بزرگ و خنثی سازی عملیات تروریستی بخصوص در مراسم بزرگ نیمه شعبان را داشته است.

استاندار قم افزود: حافظان امنیت در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز تمام تلاش خود را جهت برقراری و حفظ نظم برای آرامش مردم انجام می‌دهند که از آنان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حافظان امنیت و پلیس توجه ویژه‌ای به مبانی دینی و اسلامی دارند و نگاه پلیس نسبت به مسئولیت خود نگاه مکتبی است.

آقامیری عنوان کرد: مردم باید احساس کنند پلیس نه در مقابلشان بلکه در کنارشان است، هدایتشان می‌کند نه نصیحت و احساس و باور قلبی آنان باعث اعتماد به پلیس می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار