مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: میزان تولید پسماند در روز نخست سال 1403، بیش از 35 درصد افزایش داشته است .
کد خبر: ۱۱۶۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ 24 March 2024

به گزارش تابناک قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهروندان قمی و مسافران در نخستین روز از سال 1403 ، بیش از 35 درصد از میانگین تولید روزانه پسماند تولید کردند .

به گفته وی، میانگین تولید پسماند خانگی جمع‌آوری‌شده و انتقال‌یافته به مرکز پردازش پسماند البرز قم در نخستین روز سال، 858 تن گزارش‌شده که انتقال این میزان پسماند با 219 سرویس حمل پسماند انجام شده است .

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه در نخستین روز از سال 1403 رشد قابل‌توجهی در تولید پسماند صورت گرفته است، یادآور شد: میزان تولید پسماند در طول ماه‌های گذشته حدود 620 تن بوده که این میزان در ایام پایانی سال و با توجه به خانه‌تکانی و نظافت منازل تا 750 تن افزایش داشت.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: بخشی از این میزان تولید پسماند با توجه به حجم ورود مسافران و زائران به شهر مقدس قم صورت پذیرفته که در این زمینه با تلاش عوامل اجرایی شهرداری جمع‌آوری و انتقال پسماند به‌صورت مرتب و مستمر انجام‌گرفته است.

#403

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار