ارزیابی و نظارت بر کالا و ارائه خدمات در اردبیل توسط کارشناسان اداره کل استاندارد در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ 27 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، همزمان با اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان‌های کشور، کارشناسان این اداره کل با حضور در مراکز و میادین میوه و تره بار، هتل ها، هتل آپارتمان ها، فرودگاه ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی و رستوران ها، پایانه‌های مسافربری، مراکز فروش شیرینی و خدمات قالیشویی نسبت به ارزیابی این مراکز بر اساس چک لیست استاندارد‌های ملی مربوط با تاکید بر رعایت موارد ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی اقدام نموده اند.

در این ارزیابی مواردی همچون اعتبار کارت‌های بهداشت، شارژ بودن کپسول آتش نشانی، مجهز بودن به جعبه کمک‌های اولیه، جداسازی انبار از محل عرضه و ... بررسی شده است.

لازم به یادآوری است طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

همچنین درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی‌های عزیز می‌باشد. یادآوری می‌شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار