امام جمعه بجنورد گفت: ایجاد وحدت، همدلی و اتحاد در جبهه مقاومت یکی از مهمترین دستاورد‌های عملیات طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳ 06 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه بجنورد با اشاره به روز قدس و مقاومت مردم غزه اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل طی چند مرحله و در ابتدا توسط انگلیس شکل گرفت که مرحله اول شکل گیری آن از سال ۱۹۱۷ تا ۱۹۴۷ بود که در آن موقع همه قدرت‌ها دست به دست هم دادند تا این رژیم جعلی را شکل دهند که تفرقه میان مسلمان‌ها ایجاد کنند و زمینه رشد را از آن‌ها بگیرند.

وی افزود: مرحله دوم سال ۱۹۴۷ بود که از آن زمان تاکنون ۷۶ سال می‌گذرد و از آن موقع به صورت آشکاری دشمنی خود را آغاز کردند و فلسطین را به دو نصف تقسیم کرده و قسمت بیشتر را به اسرائیل دادند و سپس تلاش کردند تا قسمت اندک باقی مانده که در دست فلطسینی‌ها نیز است را از آن‌ها بگیرند.

وی ادامه داد: مرحله سوم جنگ در غزه است، ابرقدرت‌ها سعی بر این داشتند تا فلسطینی‌ها را از سرزمین خود خارج کنند، اما آن‌ها متوجه این توطئه شدند و زودتر اقدام کردند و ضربه اول را زدند.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: ضربه وارد شده هم ضربه نظامی، هم اطلاعاتی و هم امنیتی بود که رژیم جعلی اسرائیل آن را هیچ گاه فراموش نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر این رژیم جعلی هنوز نتوانسته به هیچ یک از اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه از این جریان، پیروزی‌های مختلفی عاید جبهه مقاومت شده است، تاکید کرد: اگر آمریکا، انگلیس و فرانسه داعش را ایجاد کردند تا چهره مسلمان‌ها را بد نشان دهند، اما امروز ورق برگشته و هم اکنون چهره منفور اسرائیل برای تمام جهان مشخص شده است.

وی گفت: امروز چهره مسلمان‌ها در میان ملت‌های دنیا عزیز شده است و تمام دنیا برای حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی برگزار می‌کنند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل منزوی‌ترین مجموعه روی کره زمین است که جزء چند کشور همچون آمریکا و انگلیس کشور دیگری از آن‌ها حمایت نمی‌کند.

وی افزود: اتحاد، همدلی و وحدت جبهه مقاومت از دیگر دستاورد‌ها بوده و زمانی که اسرائیل غزه را بمباران می‌کند از عراق، لبنان، یمن و ... بمب و پهپاد به سوی اسرائیل فرستاده می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ابرقدرتی اسرائیل و آمریکا رسوا شده و کشتی‌های آنان در دریای سرخ به راحتی زده می‌شود.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: اراده شیعیان مستحکم‌تر شده و همه این اراده‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار