رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شیطان بزرگ آمریکا قصد خلع سلاح ملت انقلابی جمهوری اسلامی ایران را دارد اما در این 36 سال موفق به این کار نشده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 21 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز با حضور در جلسه شورای روابط عمومی‌ها استان در استانداری اردبیل با تبیین و تشریح گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان در اردبیل اظهار کرد: شورای هماهنگی در برگزاری برنامه‌های مناسبتی نظیر راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و 13 آبان نیازمند هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه‌های دولتی است که روابط عمومی‌ها می‌توانند تقویت‌کننده این برنامه‌های مستحکم باشند.

وی با بیان اینکه برخی از ادارات به جای آنکه گره‌ای از مشکلات در حوزه اجرای برنامه‌های مناسبتی باز کنند مانعی در این مسیر هستند، گفت: امیدواریم خروجی جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به رفع این موانع و تقویت همبستگی بیشتر در حوزه اجرا منجر شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه 13 آبان حرکتی خودجوش و برگرفته از مکتب ارزشی و آرمانی ملت ایران بوده که در تداوم آن باید این برنامه مناسبتی پاس داشته شود، بیان کرد: امام حسین (ع) افضل جهاد را اظهار کلمه حق نزد پادشاه ظالم معرفی می‌کند و این حکایت از روحیه استکبارستیزی امام حسین (ع) و پیروان مکتب حسینی دارد.

نظر‌پور ادامه داد: انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب حسینی است امروز افتخار می‌کند که در مسیر آرمان سیدالشهدا (ع) گام بر می‌دارد و در مبارزه با طاغوت و ظالمان روزگار در خط مقدم است.

این مسئول با بیان اینکه برخی از کشورهای اسلامی نظیر عربستان دچار غفلت شده و به جای تقویت جبهه مقاومت و ایستادگی، سیلی بر صورت جامعه اسلامی می‌زنند، یادآور شد: امام حسین (ع) به همه ما آموخته است در مسیر حقانیت و دیدگاه راستین باید عزت و عظمت را به هرگونه ننگ و عار ترجیح داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تقویت روحیه دیانت و حمایت از ارزش‌ها و اصول آرمانی و اعتقادی و مبانی دینی را بیان کرد و افزود: 13 آبان یکی از روزهای سرنوشت‌سازی است که ما فریادمان را بر سر آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و مستکبر قرن حاضر می‌زنیم امسال نیز راهپیمایی 13 آبان با شکوه هر جه تمام‌تر برگزار خواهد شد.

نظر‌پور تصریح کرد: این راهپیمایی از ساعت 10 از دو مسیر ایستگاه سرعین به سمت مصلی و همچنین چهارراه ژاندارمری به سمت مصلای اردبیل برگزار خواهد شد تا در کنار دانشجویان و دانش‌آموزان سایر آحاد نیز در روز ملی مقابله با استکبار جهانی پای کار آمده و در عرصه حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: در مقابل ظلم و جور ایستاده و نباید اجازه دهیم تا حقانیت نادیده گرفته شود و یا عده‌ای بخواهند در مسیر آرمانی و ارزشی ما وارد شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ با وجود سنگ‌اندازی‌ها، فشارها و تهدیدهایی که استکبار جهانی در این 36 سال انجام داده ولی ملت ما روی پای اصول و اعتقادات خود ایستاده و هرگز اجازه نمی‌دهد این جنایتکار بخواهد برای این ملت تعیین تکلیف کند.

نظرپور ادامه داد: ما در راهپیمایی 13 آبان از تمام ظرفیت‌های فضاهای فرهنگی و معنوی خود نظیر مساجد استفاه خواهیم کرد و بار دیگر با تکیه بر سنگر ارزشی و اعتقادی خود اجازه خودنمایی به استکبار جهانی را نخواهیم داد.

این مسئول قصد و نیت آمریکا شیطان بزرگ را خلع سلاح ملت ایران و امت اسلامی توصیف کرد و گفت: ما نه تنها با ظلم و ظالم مبارزه می‌کنیم بلکه مرام دین و مسلک اسلام است تا با هر گستاخی و تعدی مبارزه کرده و حقانیت را به اثبات برساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار