پیام قدردانی امام جمعه و فرماندار شهرستان رضوانشهر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: ۱۱۶۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ 06 April 2024

امام جمعه و فرماندار شهرستان رضوانشهر طی پیامی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان رضوانشهر بدلیل خلق حماسه باشکوه و پرشور در راهپیمایی روز قدس قدردانی نمودند.

متن پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی روز جهانی قدس، به عنوان یک حرکت حماسی نشان دهنده وحدت، اتحاد، همبستگی و بصیرت ملت در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت های مظلوم و آزاده است به گزارش تابناک گیلان.

بار دیگر مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان رضوانشهر باحضور حماسی و ماندگار در راهپیمایی روز قدس و با سر دادن شعار استکبارستیزی، خشم و انزجار خود را از رژیم منحوس کودک کش و آمریکای جنایتکار و حامیانشان اعلام نموده و با محکومیت حمله ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل به غزه مظلوم و همچنین ترور تعدادی از مستشاران نظامی ایران در سوریه، بار دیگر خلوص نیت و پایبندی خود به آرمان‌های امام راحل و شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را به اثبات رساندند.

اینجانبان برخود لازم می دانیم از شما مردم مومن، وفادار و انقلابی شهرستان رضوانشهر که امروز همچون گذشته با حضور تاریخی خود، همبستگی و حمایتتان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودید تشکر و قدردانی نمائیم . از درگاه ایزد منان عزت، اقتدار ، اعتلا و پيشرفت ايران اسلامی در دفاع از ملت‌های مظلوم و آزادگان سراسر جهان آرزومندیم و آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیست را خواستاریم.

محمد مهدی نژاد فومنی
امام جمعه شهرستان رضوانشهر

سید نادر صفوی میرمحله
فرماندار شهرستان رضوانشهر
┄┄┅┅┅❅

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار