امام جمعه اراک: نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند
کد خبر: ۱۱۶۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ 12 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک با اشاره به ۲۹ فروروین روز ارتش، افزود: ایران در طول ۳۰۰ سال گذشته نیروی مسلحی به قدرتمندی جان برکفان جمهوری اسلامی در ارتش، سپاه و فراجا به خود ندیده است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به لحاظ مالی در معمولی‌ترین سطح ممکن زندگی می‌کنند اما در هر شرایطی با اقتدار از خاک پاک این سرزمین صیانت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت نظام اسلامی همواره سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.

امام جمعه اراک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، گفت: رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه در واقع به خاک ما تجاوز کرده و تنبیه این رژیم غاصب حتمی است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: ما ایمان داریم اسلام با نثار سرداران در راه حفظ ارزش های اسلامی و دفاع از کیان اسلام به هدف غایی خود یعنی پیروزی جبهه مقاومت در برابر مستکبران خواهد رسید و این اسلام است که فلسطین را نجات می‌دهد و قدس شریف را از چنگال آنها آزاد خواهد کرد.

خطیب جمعه اراک بیان کرد: حمایت ملت ایران از آزادی قدس شریف تنها یک حمایت مقطعی برای به چالش کشاندن سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله آن‌ها در منطقه نیست، بلکه برگرفته از آرمان‌های امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر غزه و شهادت فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، گفت: در طول سال‌های گذشته چندین نفر از خانواده هنیه در جبهه مقاومت به شهادت رسیده‌اند.

امام جمعه اراک ادامه داد: حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس و زحمات تمامی دست اندرکاران که زمینه این حماسه غرور آفرین را فراهم کردند، ستودنی و قابل قدردانی است و مسئولان باید قدر این ملت فهیم، آگاه و همیشه در صحنه را بیش از پیش بدانند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: دولت وظیفه دارد برای ساماندهی مسائل ارزی، تورم و مسکن کشور برنامه‌ریزی کند تا مردم آثار زحمات دولتمردان را در سفره خود ببینند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود به مسئله حجاب اشاره کرد و افزود: حفظ حرمت‌ها از جمله حجاب اسلامی که مقام معظم رهبری نسبت به رعایت آن تاکید کردند باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار