مدیرکل ورزش وجوانان:
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از تلاش برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان در سال جاری خبر داد و گفت: 14 طرح ورزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 22 October 2015
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از تلاش برای توسعه زیرساخت های ورزشی استان در سال جاری خبر داد و گفت: 14 طرح ورزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد.
به گزارش تابناک ایلام،بهروز حیدرزاده اظهار کرد: یکی از اولویت های ما در سال جاری، تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی بوده و در این زمینه اقدامات و تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی استان صورت گرفته و طرح های مهمی نیز در دست اجرا است.
وی با اشاره به وجود 14 طرح ورزشی نیمه تمام در استان افزود: زمین فوتبال چمن گنجوان، سالن بیجنوند چرداول، چم کبود آبدانان از جمله این طرح ها هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به وضعیت سالن الغدیر شهر ایلام تاکید کرد: این طرح شامل سالن جودو، خانه بسکتبال، اسکیت، وزنه برداری، تیراندازی و ... بوده که هر کدام با پیشرفت های جداگانه ای در حال انجام است.
حیدر زاده پیشرفت فیزیکی بیشتر این طرح ها را بین 25 تا 90 درصد عنوان کرد و گفت: 70 درصد از این طرح ها ملی و 30 درصد استانی است.
وی به وضعیت استادیوم 12 هزار نفری شهر ایلام اشاره کرد و گفت: با رایزنی ها انجام شده با وزارت ورزش و جوانان پارسال اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت که تا کنون 12 میلیارد ریال آن تحقق یافته است.
وی اضافه کرد: امسال نیز اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که از این میزان نیز 11 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: فضای کامل این مجموعه ورزشی آسفالت شده و قابلیت بهره برداری را دارد.
حیدر زاده یادآور شد: اگر چه در حال حاضر بصورت غیر رسمی از این استادیوم استفاده می شود، اما بخاطر نواقص و مشکلات جزیی و کمبود مدیریت انسانی این مجموعه، تلاش می شود تا با رایزنی های که با مدیریت ارشد استان انجام داده ایم این نواقص برطرف شود.
اکنون 705 فضای ورزشی دولتی و 215 مکان ورزشی خصوصی در استان ایلام وجود دارد.
100 هزار نفر از جمعیت 585 هزار نفری استان ایلام در قالب ورزشکاران سازمان یافته و سازمان نیافته از فضاها و اماکن ورزشی استفاده می کنند که از این تعداد، 30 هزار نفر به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف فعالیت ورزشی مستمر دارند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار