استاندار قزوین گفت: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا و یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورد و هم‌اکنون ما در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷ 15 April 2024

به گزارش تابناک قزوین، محمدمهدی اعلایی یکشنبه ۲۶ فروردین در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس- نسیم شمال- اقبالیه اظهار کرد: بصیرت، صبر، تدبیر و حضور همیشگی مردم در صحنه منشأ افتخار، بالندگی، پیشرفت، تعالی، استقلال و آزادی برای ایران اسلامی شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی در ادامه بیان کرد: اینکه نظام می‌تواند با افتخار و اقتدار در مقابل بدخواهان و کسانی که به ظاهر برخوردار از امکانات مادی هستند، بایستد و پوزه آن‌ها را به خاک بمالد و اقتدار و بزرگی ملت ایران را فریاد بزند به دلیل بصیرت و درایت مردم است.

استاندار قزوین گفت: همان کشوری که در روز‌های نه چندان دور سران کشور‌های استکباری دنیا بدون اجازه از شاه کشور در آن حضور پیدا کرده و برای کشور و منطقه تصمیم‌گیری می‌کردند امروز تبدیل به یک قدرت عظیم شده است و ملت و نیرو‌های مسلح جان برکف به دشمن تفهیم کرده که جواب یک موشک آن‌ها هزاران موشک است.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا و یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر دنیا به دست با کفایت سپاه مقتدر رقم خورد و هم‌اکنون ما در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: لیاقت مردم خیلی بیشتر از اینهاست و باید در بالاترین حد ممکن به آن‌ها خدمت‌رسانی شود و امیدواریم پروژه‌هایی که امروز کلنگ زنی می‌شود و همچنین کار‌هایی که در سال جاری به سرانجام می‌رسد بتواند نشانه خوبی از عزم مسئولین برای سپاسگزاری از این مردم همیشه در صحنه باشد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار