توییت یک فعال اقتصادی و کارآفرین ایرانی علیه اسرائیل با حمله و هجمه دروغ مجری شبکه منوتو مواجه شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵ 20 April 2024

به گزارش تابناک رضوی، حسین نعیم آبادی مدیرعامل کارخانه شهاب در شبکه ایکس نوشت: «این روزها پیگیر برنامه‌های کاری پایان ۷۹ سالگی تاسیس شرکت و شروع هشتادمین سال تولید رادیو و تلویزیون ایرانی بودم.
جالب توجه اینکه عمر رژیم جعلی اشغالگر، ۵ سال کمتر از سبقه شهاب است؛ با این حال برای کشوری با قدمت چند هزار ساله خط و نشان می‌کشد!»

سالومه سیدنیا مجری شبکه منحل شده من و تو در پاسخی اهانت آمیز، ادعا کرد که مدیر شهاب هشت ماه است حقوق کارگران را نداده است!

ادعای دروغی که بلافاصله با واکنش نعیم‌آبادی در دو رشته توییت مجدد همراه شد: «يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جاءَكُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا
خبر فاسق به نص قرآن می‌بایست مورد بررسی قرار گیرد. شرکت شهاب حتی یکروز حقوق معوق ندارد و همراه علاوه بر حقوق، مزایا و اضافه‌کاری، بسته های غیرنقدی نیز توزیع می‌شوند.
الباقی مطالب هم عطف به خبر فاسقی چون سالومه، ارزش واکنش و توضیح ندارد.
به قول معروف آب رو بریزید اونجایی که از شنبه می‌سوزه؛ کما اینکه احتمالا ماجرای اصفهان و سه هلی شات بخت برگشته هم این سوزش رو مضاعف کرد. »
محمد مهدی دارا عکاس رسانه‌ای نیز در توییتی مرتبط نوشت: «این کارخانه توسط مهندس خرم‌آبادی در سال ۱۳۲۴ با عنوان رادیو شهاب تاسیس و در سالهای اولیه جنگ وقف خانواده شهدا شده و مصادره نیست.»
همچنین مجتبی محمودی، از مدرسان رسانه‌ای هم توییت کرد:
«در آستانه هشتاد سالگی کارخانه شهاب، مدیر موفق این مجموعه، بی تاریخی و بی‌هویتی رژیم غاصب را به رخشان کشیده که عمر شما از شهاب ایران هم کمتر است که هست.
اما جالب اینکه سالومه مجری لندن‌نشین شبکه‌ی منحل شده‌ی من و تو ؛ سعی کرده در نقش سخنگوی رژیم کودک‌کش صهیونیستی با حربه‌ی دروغ درباره حقوق معوق کارگران، درد فرود موشک‌های ایرانی به پایگاه‌های اسرائیل را بکاهد!»

شایان ذکر است سالومه که پیش از مهاجرت در ایران فعالیت رسانه‌ای داشته با خروج از ایران به جز ماجراهای شخصی زندگی‌ش که گاه و بیگاه دست‌مایه رسانه‌ها شده است به عنوان مجری همراه با حیوان و دلقک من و تو بیشتر دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار