مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر ارائه برنامه‌های انجمن‌های فرهنگی هنری استان با محوریت شعار سال گفت: برنامه‌های شاخص جریان‌ساز در این حوزه حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰ 21 April 2024

به گزارش تابناک لرستان، اعظم روانشاد روز یک‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان خرم‌آباد ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اهالی فرهنگ و هنر را سربازان فرهنگی هنری انقلاب اسلامی دانست و افزود: انجمن‌ها یک فرصت مهم برای شهرستان‌ها به شمار می‌آیند که می‌توانند به فرهنگ و هنر استان‌ها کمک شایانی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات زیرساختی و اولیه انجمن‌های فرهنگی هنری استان براساس اولویت‌بندی گفت: با توجه به اینکه انجمن‌های فرهنگی هنری ماهیت تولیدی دارند باید با هم‌افزایی برای حفظ، صیانت و اعتلای ارزش‌های فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی اجرای طرح شهید آوینی در استان را یکی از برنامه‌های اساسی امسال این اداره کل عنوان کرد و افزود: انجمن‌های فرهنگی هنری استان در صورت ارائه برنامه‌های شاخص و جریان‌ساز مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

روانشاد ضمن اشاره به برنامه‌های اجرا شده طی دهه مبارک فجر سال گذشته با محوریت انجمن‌های فرهنگی هنری استان گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی هنرمندان استان، در واحد‌های مختلف برنامه‌های بیشتری را اجرا کنیم.

روانشاد با تاکید بر اینکه برنامه‌های انجمن‌های فرهنگی هنری استان با محوریت شعار سال ارائه شوند، بیان کرد: انجمن‌ها مصداق عینی مشارکت مردم هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد نیاز است برنامه‌های جریان‌ساز فرهنگی و هنری را اجرا کند، بیان کرد: انجمن‌ها با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک موضوعات زیست بوم استان را احصا کرده و برنامه‌های مختلف جریان‌ساز را اجرا کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار