رئیس کمیته امداد شهرستان ساری گفت: یکی از اولویت‌های این نهاد آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی برای مددجویان است که در این زمینه ۴۹۴۱ مددجو آموزش‌های لازم را دریافت نمودند؛ ضمن اینکه ۲۴۹ نفر از همسران جوان تحت حمایت نیز از خدمات آموزشی در این زمینه بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ 27 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام مهدی بریمانی گفت: یکی از اولویت‌های این نهاد آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی برای مددجویان است که در این زمینه ۴۹۴۱ مددجو آموزش‌های لازم را دریافت نمودند؛ ضمن اینکه ۲۴۹ نفر از همسران جوان تحت حمایت نیز از خدمات آموزشی در این زمینه بهره مند شدند.

 

بهره‌مندی ۴۹۴۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد ساری از خدمات آموزش خانواده و مهارت‌های زندگی  

وی با اشاره به سرفصل‌های مختلف آموزشی بیان کرد: در سال گذشته، ۱٠۴ خانواده در برگزاری طرح فلاح مشارکت داشته و ۳۵۴ دانش آموز نیز در جشنواره قرآنی باران وحی شرکت نمودند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ساری تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در سال گذشته ۶۲۷ نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام بریمانی با اشاره به اینکه، ۳۶۲٠ دانش‌آموز و ۴۴۵ دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از حمایت‌های فرهنگی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند افزود: در ایام جشن عاطفه‌های نیز ۳۶۲٠ بسته لوازم‌التحریر با همکاری مراکز نیکوکاری موسسه خیریه و گروه‌های جهادی به دانش‌آموزان تحت حمایت اهدا گردید و هزینه دانشجویی ۴۴۵ دانشجوی تحت حمایت به مبلغ ۹۴۸ میلیون تومان نیز پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶۰۷۲ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ساری قرار داشته و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار