مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: کارشناسان اداره‌کل استاندارد این استان از آهن فروشی‌ها و مراکز عرضه تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و لوله‌های گازی در سطح استان بازدید و بازرسی به عمل آوردند.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ 01 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سید سعید میرنظامی افزود: کارشناسان واحد نظارت بر اجرای استاندارد استان مرکزی از مراکز عرضه آهن آلات در سطح بازار بازرسی بعمل آوردند و وضعیت این بازار و تخلف‌های احتمالی مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: بازرسی‌ها از مراکز عرضه آهن‌آلات استان صورت پذیرفت، کنترل میدانی آهن‌آلات در محل مراکز عرضه که شامل کنترل وزن، طول، آج و نیز بررسی نشانه‌گذاری بر روی شاخه میل‌گرد، لوله گاز، نبشی، تیرآهن و برچسب قیمت درج شده بر روی بندیل‌ها از جمله موارد مورد بررسی بود.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطر نشان کرد: جلوگیری از تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از عرضه محصولات غیر استاندارد در استان از جمله هدف این بازدیدها است که به صورت مستمر و دوره‌ای انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت بابت عرضه آهن‌آلات غیر استاندارد را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ به این اداره کل اطلاع دهند که موارد توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار