فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود در عین دقت و اخلاق، امیدآفرین باشند و ذائقه را در مخاطبین ایجاد کنند تا باعث امیدآفرینی در جامعه شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹ 17 May 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد حسین رجبی در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حوزه رسانه بسیار با اهمیت و مؤثر در همه عصرها و عصر کنونی است و تلاش‌های عرصه رسانه در استان مشاهده شده و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: جنگ نرم فراتر از اقدامات جنگ سخت است و رسانه قدرتمند و تأثیرگذار در اذهان است و اگر در رسالت خود اقدامات مؤثر انجام دهد، تأثیر مؤثر داشته و اگر خارج از آن باشد، بسیار مخرب و تخریب‌کننده خواهد بود.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی استان ویژه‌ای بوده و به دلیل هم‌مرز بودن با کشورهای دیگر توسعه یافته و با همت‌های بلند مسئولین می‌تواند بیش‌از این توسعه یافته باشد.

رجبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: اگر رسانه در بخش امیدآفرینی بیشتر تلاش کند، روح و روان جامعه را بهتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رسانه باید مخاطب‌شناسی و ذائقه‌شناس باشد و به اخلاق رسانه‌ای باید توجه ویژه داشته باشد، تصریح کرد: مهمترین اصل مخاطب‌شناسی است که صاحب رسانه بخوبی آن را مد نظر داشته باشند.

رجبی عنوان کرد: اقدامات پیش‌دستانه، از جمله اقدامات مؤثر رسانه‌ای است و اگر به خوبی نهادینه شود، این امر می‌تواند جلوه خوبی به جامعه دهد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: اقدام تهاجمی یکی از مواردی است که در حوزه رسانه باید رعایت شود و دقت در عین سرعت بسیار حائز اهمیت است.

رجبی با بیان اینکه اخلاق رسانه‌ای باید رعایت شود و امیدآفرینی سرلوحه اقدامات اصلاحی رسانه در جامعه باشد، تاکید کرد: انتظار می‌رود در عین دقت و اخلاق، امیدآفرین باشد و ذائقه را در مخاطبین ایجاد کند تا باعث امیدآفرینی در جامعه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار