مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، آیت الله رییسی را از جنس شهید رجایی دانست و گفت: باید ستایش کنیم که فرزند ایران تا این اندازه در میان مردم محبوبیت داشت.
کد خبر: ۱۱۶۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ 20 May 2024

تابناک خوزستان:سردار عبدالرضا مرادحاجتی در گفت و گویی رسانه ای، اظهارکرد: آیت الله رییسی محبوب و دوست داشتنی بود. اکنون نیز دلتنگ جاودانه مردی هستیم که از جنس شهید رجایی بود. او رییس جمهوری مردمی بود.

او ادامه داد: واقعا آیت الله رییسی یک رییس جمهور استثنایی بود. او هشت بار به استان خوزستان سفر کرد و در یکی از سفرهای خود خطاب به من گفت اکنون ذکر و خیر شما بود که در دلم گفتم احتمالا رییس جمهور بنده را با فرد دیگری اشتباه گرفته است. اما وقتی مجددا در سالن جلسه حضور پیدا کردیم، به من گفتند که از منبع آب چه خبر؟ رییس جمهور پنجم شهریورماه ۱۴۰۰ از منبع آب بازدید کرده بود و به همین دلیل مجددا بعد از گذشت مدت ها از بنده، پیگیر وضعیت منبع آب اهواز بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: قابل تامل بود که ذهن یک رییس جمهور با این همه مشغله، به چه مسائلی معطوف است. به هر حال او در نهایت از منبع آب اهواز نیز مجددا بازدید داشتند و چه خاطره خوشی از او در این منطقه به یاد ماند. این رییس جمهور یک ملت است که این گونه اقداماتی داشت و واقعا در هشت ماه کار بزرگی در این منطقه انجام شده بود.

او با اشاره به اقدامات جهادی رییس جمهور در استان خوزستان، عنوان کرد: اندیکا زلزله آمد و او به استان سفر کرد، در دزفول شرکت افتتاح کرد، در آبادان و خرمشهر با ملاطفت پیگیر کارهای مردم شد، در اهواز شرکت فولاد را افتتاح کرد، آب غدیر و آب سالم را به مردم استان رساند و شخصا پیگیر وضعیت فاضلاب اهواز بود. مردم چنین رییس جمهورهایی را دوست دارند.

سردار مرداحاجتی گفت: باید ستایش کنیم که فرزند ایران اینقدر در میان مردم محبوبیت داشت. مردم شب گذشته، شب سختی را پشت سر گذاشتند و این که شب گذشته پیگیر وضعیت ایشان بودند، ارزشمند است. هویت این مردان بزرگ و این سادات عزیز که جنس روحانیت دارند، به صورتی است که مردم آن ها را دوست دارند زیرا ذره ذره می شوند برای مردم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار