کد خبر: ۱۱۶۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ 20 May 2024

به گزارش تابناک گیلان محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در مراسم رویداد صدرا در قالب ارتباط صنعت و دانشگاه(طرح پویش) که باحضور اساتید،تعدادی از صنعت گران ودانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار گردید این رویدا علمی را خوب دانست و بیان کرد: برای ایجاد اشتغال باید متوسل به تولید شویم ما درحوزه تولید علم، رشد خیلی خوبی داشته ایم که رتبه چهارده درجهان و در خیلی از رشته ها هم رتبه اول تا پنجم را در منطقه داریم.
فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه هنوز چرخه تولید علم تا محصول، کامل نشده، لذا تارسیدن به نتیجه و هدف کامل، ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه راضروریست تقویت و تکمیل نمایم. باید تولیدکنندگان در این خصوص اهتمام لازم را معمول داشته باشند ودر این صورت اگر تولید از حیث کمی وکیفی ارتقائ یابد،قطعا اشتغال افزایش خواهد یافت. برای برون رفت از مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی لاجرم تولید وحضور مردم در عرصه های مختلف تولیدی اجتناب ناپذیر خواهد بود.
فرماندار لنگرود تاکید داشت اگر پیشرفت میخواهیم باید تولید کنیم تا ثروت مورد نیاز برای رشد وپیشرفت آفریده شود.
جلالی افزود: میان نظام‌های آموزشی و محیط‌های ملی و صنعتی رابطه مستقیم و عمیقی وجود دارد و به صرف آگاهی از مسایل نمی‌تواند منشا تحول شده، بلکه بر همگان است که محتوای و ساختار آموزشی را با نیازهای جامعه امروز و فردا هموار و هماهنگ سازند

محمدرضاجلالی دانشگاه ها را حلقه واسطه دانست و گفت: اگر ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه برقرار شود این ارتباط انتفاع دوسویه خواهدداشت، در برخی از ارزیابی ها و حضورهای میدانی، صنعت خود را مستغنی از دانشگاه می داند در اثر بی توجهی به فرصتهای که برای ما می توانست منشاء تأثیر باشدچرخه تولید کامل نگردیده است.لذا برای شکوفایی و بالندگی بایستی به فرصت ها متوسل بشویم، بهره وری عالمانه رادر جامعه برقرار نمائیم تا رشد و بالندگی در جامعه منشاء خیرجمعی شودو آن را به نقطه مطلوبی برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار