مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه مهمترین عمل شهید آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد بود، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز، تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناختند و این خاطرات حتماً در اذهان مردم نقش خواهد بست.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹ 21 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصطفی مجیدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت خادم امت و ملت شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: امام رضا (ع) در حدیثی می‌فرمایند «شیعَتُنا المُسَّلِمُونَ لاِمْرِنا» شیعه ما کسی است که تسلیم محض در مقابل امر ماست، «الْآخِذُونَ بِقَوْلِنا» و حرف و کلام ما را سرلوحه قرار داده، «الْمُخالِفُونَ لاِعْدائِنا» مخالف با دشمنان ماست، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی مصداق جامع و کامل همین حدیث امام رضا (ع) است چراکه ایشان شیعه تسلیم‌شده ولی امر در جامعه امروز ما بود و ما متأسفانه خادم، خدمتگزار واقعی به مردم و یک رئیس‌جمهور مکتبی، ولایی و انقلابی را ازدست‌ داده‌ایم.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در تمام دوران مدیریت خود چه در دستگاه قضا و چه در دستگاه اجرایی اولین کاری که انجام دادند این بود که مسئولیت و مدیریت را مردمی کرد و برای رفع مشکلات مردم همواره در میدان حاضر بود، مدیران را نیز این‌طور پرورش داد که در دسترس و اختیار مردم برای رفع مشکلات باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه مهم‌ترین عمل شهید آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد بود، خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت خود با سفر به استان قزوین اعتبار خوبی را در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی، بهداشت و درمان و آموزش به این استان تخصیص دادند و آثار و برکات این موضوع هم‌اکنون در قزوین مشخص است.

وی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم شب و روز، تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناختند و این خاطرات حتماً در اذهان مردم نقش خواهد بست اما ما عادت داریم تا نعمتی را در اختیار داریم قدر آن را نمی‌دانیم و لحظه‌ای که آن را از دست می‌دهیم تازه متوجه می‌شویم چه گوهری را از دست داده‌ایم.

مجیدی تصریح کرد: این جمله شهید سلیمانی را همه ما شنیده‌ایم که شهید شدن شهید بودن می‌خواهد، باید شهید زندگی کنی تا شهید شوی، در آیه قرآن بیان‌ شده که در مسیر خدمت اگر از دنیا بروی شهید هستی و آیت‌الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم شهید شد؛ شهید آیت‌الله رئیسی شهید خدمت به‌ نظام اسلامی و خدمت به مردم است؛ او سالم، صادق، بدون فساد، رانت و رابطه‌های متداولی که بعضاً وجود دارد زندگی کرد.

وی ادامه داد: اگر از دوران خدمت آیت‌الله رئیسی از مردم سؤال کنید یقین بدانید از دوست و دشمن، از موافق و مخالف شهید سید ابراهیم رئیسی این‌طور خواهید شنید که ایشان با پاک دستی و سادگی زندگی کردند. تاریخ گواهی می‌دهد شهید آیت‌الله رئیسی روحیه اول انقلاب اسلامی یعنی خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و مستضعفان جامعه را دارا بود و مصداق این واژه در عمل ایشان به‌وضوح دیده می‌شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان گفت: انقلاب اسلامی یک کشتی نجات در مسیر سعادت بشر است و در اقیانوسی هم که حرکت می‌کند موج‌ها و طوفان‌های بلندی را پشت سر گذاشته است؛ ما امروز سوار بر کشتی امن انقلاب اسلامی هستیم و درست است که چند خدمتگزار از بین خدمتگزاران صادق به انقلاب اسلامی از بین مردم رفتند اما این کشتی با رهبری ولی امر جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش خواهد رفت و نگرانی در این‌باره وجود ندارد و هیچ خللی در مسیر انقلاب اسلامی پیش نخواهد آمد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار