فرماندار شمیرانات گفت: شهرستان شمیرانات برای برگزاری انتخابات با شکوه، حضور حداکثری، سالم و پرنشاط آماده می شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 24 October 2015
عزت الله خانمحمدی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد انتخابات شهرستان شمیرانات گفت: یابد برای سه مرحله قبل از برگزاری انتخابات، حین برگزاری انتخابات و پس از برگزاری انتخابات برنامه ریزی داشته باشیم لذا عوامل اجرایی انتخابات در سطح شهرستان شمیرانات و بخش‌های تابعه باید در بالاترین سطح آمادگی برای برگزاری انتخاباتی قانونمند قرار داشته باشند.

وی بر ضرورت همدلی و هماهنگی اعضای ستاد و کمیته‌های اجرایی انتخابات تاکید کرد و افزود: جلسه ستاد انتخابات باهدف ارزیابی و بررسی اقدامات انجام گرفته، اتخاذ تدابیر، تمهیدات لازم و مقدمات اجرای انتخابات سالم و با شکوه برگزار شد.

فرماندار شمیرانات آماده سازی عوامل اجرایی شهرستان شمیرانات برای برگزاری انتخابات قانونمند را از اهداف جلسات ستاد انتخابات عنوان کرد و ادامه داد: تهیه طرح جامع برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح شهرستان شمیرانات با بهره گیری از نظرات کارگروهها، کمیته ها و بخش ها در حال تدوین شدن است. همه دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای شهرستان باید در چارچوب قانون با تمام توان با ستاد انتخابات شهرستان هماهنگی و همکاری لازم را بعمل آورند.

وی همچنین بر ضرورت بی طرفی محض عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان تاکید کرد و افزود: عوامل اجرایی انتخابات باید با رعایت اصل بی طرفی کامل در انتخابات، وظایف قانونی خود را به بهترین نحو انجام دهند. مسئولان کمیته‌ها بایستی طرح و برنامه و مسیر اجرا و سازکارهای مورد نیاز را بررسی، شناسایی و عملیاتی کنند.

خانمحمدی تاکید کرد: عملکرد صحیح عوامل اجرایی و بی طرفی آنان و آماده سازی فضای پرنشاط موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهد شد. مسئولین و عوامل اجرایی مرتبط با انتخابات باید بدون گرایش های سیاسی و اعمال نظر سیاسی فضایی پرشور و نشاط را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: شهرستان شمیرانات از نظر سیاسی با سایر شهرستانهای استان تهران متفاوت است و از اهمیت ویژه‌ای در انتخابات برخوردار است لذا لزوم دقت نظر و رعایت موازین قانونی، اقدامات و تدابیر لازم و کافی برای برگزاری انتخابات بسیار ضروری است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار