همزمان با ایام سوگواری ماه محرم، شهرستان میبد میزبان سه شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 28 October 2015

به گزارش تابناک یزد،نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان یزد عصر سه شنبه در نشستی با فرماندار میبد از تشیع و خاکسپاری سه شهید گلگون کفن و دوران 8سال دفاع مقدس در شهرستان میبد خبر داد و افزود : این شهرستان روز دوشنبه هفته آینده میزبان این سه شهید خواهد بود.

سید هدایت الله بنی فاطمه گفت : قرار است این سه شهید گمنام روز شنبه ساعت یازده و نیم صبح از فرودگاه شهید صدوقی یزد برای خاکسپاری به شهرستان میبد انتقال یابد.
وی با دعوت از مردم همیشه در صحنه میبد در مراسم تشیع شهدای گمنام گفت : تشیع شهدای گمنام روز دوشنبه ساعت 8 صبح از محل سابق سپاه به سمت پارک پهاران خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد هم با اشاره به برگزاری مراسم های مختلف در سطح شهرستان گفت: از جمله مراسم ها معراج شهدا و وداع با شهدا در مصلی آیت الله اعرافی است که از عموم مردم دعوت می کنیم در این مراسم نورانی و معنوی شرکت کنند .
سرهنگ امیر فلاح در گفتگو با ایرنا افزود: تشیع پیکر آلاله های پرپر شهدای گمنام از ساعت 8 صبح از محل سابق سپاه حوزه یک ثارالله به سمت پارک فلسطین،میدان دوازده امام ،میدان امام حسین ،میدان جانباز به طرف پارک بهاران تشیع و در پارک بهاران به خاک سپرده می شوند که مردم شهید پرور شهرستان میبد با حضور گسترده ،روز به یادماندنی را در تشیع شهدای گمنام رقم خواهند زد .
وی خاطرنشان کرد: مراسم سوم شهدای گمنام هم روز پنجشنبه چهاردهم آبان در رضویه فیروز آباد روبروی پایگاه انتقال خون برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد افزود: این شهدا، دو شهید 18 ساله و یک شهید 24 ساله هستند که در عملیات والفجر در منطقه فکه ،خیبر و در جزیره مجنون و عملیات بدر و در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهرستان میبد پیش از این میزبان 8 شهید به خون خفته و گمنام دوران 8سال دفاع مقدس بود که با ورود این سه آلاله پرپرشده ،تعداد آنها به 11 شهید گمنام افزایش می یابد.
میبد در 50 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار