ماشین سازی تبریز با تحمیل اولین شکست فصل به فجرسپاسی باعث شد تا این تیم پس از هفته ها صدرنشینی را از دست بدهد و پیکان را که در یزد فولاد را شکست داده بود بالای سر خود ببیند.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 28 October 2015
به گزارش تابناک تبریز؛ ماشین سازی تبریز با تحمیل اولین شکست فصل به فجرسپاسی باعث شد تا این تیم پس از هفته ها صدرنشینی را از دست بدهد و پیکان را که در یزد فولاد را شکست داده بود بالای سر خود ببیند.

امروز و در مهمترین بازی تیم ماشین سازی اولین باخت فجرسپاسی را رقم زد.

گل ها : امین قاسمی نژاد (51) و اکبر آفاقی (3+90) برای ماشین سازی – ابراهیم صالحی (41) برای فجر

ماشین سازی به رغم بازی هجومی و رو به جلو و در حالیکه برتری محسوسی برابر فجر داشت ولی با اینحال به دلیل اشتباه فردی مدافعان و دروازه بانش نیمه اول را با شکست راهی رختکن شد. در نیمه دوم نادر دست نشان دستور حمله همه جانبه را به شاگردانش دیکته کرد تا ماشین سازی با خیمه زدن روی دروازه فجر گل خورده را تلافی کند. حملات همه جانبه ماشین سازی بالاخره توسط امین قاسمی نژاد به بار نشست و این بازیکن در دقیقه 51 گل تساوی را به ثمر رساند. تبریزی ها که به نتیجه ایی جز برد برابر فجر فکر نمی کردند پس از گل تساوی حملات خود را افزایش دادند تا اینکه در آخرین دقایق تلف شده بازی گل برتری را به ثمر رساندند تا پس از چند هفته بدشانسی کام شان را با برد برابر صدرنشین بدون شکست شیرین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار