چراغ سبز وزارت کشور به ربیع فلاح/ مدیران تغییر یافته با دولت هماهنگ نبودند/ دولت نقد منصفانه را می پذيرد و حتی نقد منتقدان دولت را هم به كار می‏بندد/ استاندار در انتخاب تیم مدیرتی خود مختار است!
کد خبر: ۱۱۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه تغییرات صورت گرفته در بدنه مدیریتی استانداری مازندران خصوصا تغییر مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری موجب برخی اظهارنظرها در مورد ربیع فلاح و حتی به نوعی فشار افکار عمومی احزاب اصلاح‎طلب بر نماینده دولت روحانی شد گمانه زنی ها در مورد میزان رضایت دولت از این اقدامات و حتی زمزمه هایی مبنی بر بردن شکایت از فلاح به وزارت کشور مطرح شد.
امروز محمدحسين مقيمی قائم مقام و معاون وزير كشوردر امور سياسی و رييس ستاد انتخابات كشور در نشست خبری امروز در ساری گفته مديران اجرايی برای تداوم فعاليت خود و پاسخگويی در برابر عملكرد خويش، در انتخاب همكاران، مختار هستند و استاندار نيز در اين بخش كاملا مستقل و مختار است، تغييرات صورت گرفته در راستای انجام بهتر و مطلوبتر امور بوده است و معنی اش اين نيست كه مديران قبلی شايسته نبوده اند ليكن گاهی عدم هماهنگی و همكاری در كار مشكلاتی ايجاد می كند كه تغيير می تواند اين رفع مانع نمايد.
وی این را هم گفته که مدیرانی که همراه باشند و سیاست دولت را اجرا کنند می‎مانند، سياست های دولت كاملا مشخص است و دولت موقع روی كارآمدن، برنامه هايی را مشخص نموده و متعهد به اجرای آن است و در اين راستا بايد همكارانی را انتخاب كند، اختلاف نظر و نقد وجود دارد، ليكن كاركنان دولت همه بايد متعهد به اجرای تعهدات باشند و دولت هم از روز اول گفته كه نقد منصفانه را می پذيرد و حتی نقد منتقدان دولت را هم به كار می بندد.
این سخنان قائم مقام وزیر کشور در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور نیز در سخنان خود در سفر اخیر به مازندران صراحتا از انجام برخی تغییرات در بدنه دولت خبر داده بود .... هرچند پس از آن تفاسیر متعدد از جانب مسئولان دولتی کشور در این مورد مطرح شد اما گویی مصداق این تغییرات را در تغییرات مازندران  و برخی دیگر از استان‎ها می توان مشاهده کرد.
برخی محافل نزدیکی بیش از حد مدیرکل برکنار شده سیاسی و انتخابات به یک گروه اصلاح‏طلب و تلاش آن گروه برای تاثیرگذاری بر تصمیمات استانی آنهم فراتر از حدود حزبی را دلیل این تصمیم استاندار مطرح کرده اند اما برخی دیگر نیز انتقادهای وی از تصمیمات دستگاه ارشد نمایندگی دولت در استان خصوصا در جریان سفر روحانی را دلیل این برکناری می دانند که گویی در کلام مقمیم نیز انتقاد غیرمنصفانه و عدم هماهنگی با سیاست‏های دولت اشاره مستقیم به این موارد دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار