این قاضی به استناد ماده 1 لایحه قانونی مجازات صید غیر مجاز از دریای خزر و خلیج فارس و همچنین تصویب نامه بهای پروانه شکار و صید و بهای جانوران وحشی و با هدف آگاهی این دو متخلف از مخرب بودن کارشان و آشنایی آنها با چگونگی حفاظت محیط زیست این حکم را صادر کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 29 October 2015
تابناک بوشهر: حکم جالب قاضی بوشهری برای دو جوان که مرتکب تخلف محیط زیستی شدند، با استقبال دوستداران طبیعت روبه‌رو شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: قاضی دوستدار محیط زیست در این پرونده به جای صدور حکم زندان و جرائم مالی، حکمی محیط زیستی صادر کرد.

حسین دلشب افزود: این دو جوان که متهم به برداشت 20 کیلوگرم مرجان از سواحل بوشهر هستند، بنا به حکم امین اله ناصری قاضی پرونده به جای زندان و جریمه نقدی، باید به مدت سه ماه روزهای جمعه ساحل بوشهر را از میدان رئیسعلی دلواری تا گمرک، پاکسازی کنند.

وی افزود: این قاضی به استناد ماده 1 لایحه قانونی مجازات صید غیر مجاز از دریای خزر و خلیج فارس و همچنین تصویب نامه بهای پروانه شکار و صید و بهای جانوران وحشی و با هدف آگاهی این دو متخلف از مخرب بودن کارشان و آشنایی آنها با چگونگی حفاظت محیط زیست این حکم را صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، دلشب تاکید کرد: رای دادگاه با هماهنگی و نظارت کامل کلانتری شماره 12 بوشهر و ماموران اداره حفاظت محیط زیست اجرا می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: رئیس شعبه 104 کیفری بوشهر اداره حفاظت محیط زیست و کلانتری را موظف کرده هر هفته گزارش اقدامات صورت گرفته را به دادگاه ارائه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار