کد خبر: ۱۲۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳ 29 October 2015

فرماندار کرج گفت: رفع معضل ترافیک در کلانشهر کرج نیازمند اقدامات کارشناسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمدتقی ایرانی امشب در دیدار با مدیران ترافیکی کلانشهر کرج با اعلام اینکه، یکی از مهمترین معضلات امروز کرج ترافیک بوده که باید هر چه سریع‌تر و با اقدامات کارشناسی شده این معضل رفع شود.

وی ادامه داد: ایجاد نظم و آرامش در سطح شهر کاهش معضل ترافیک نیازمند مدیریت جهادی و اقدامات کارشناسی شده است که باید هر چه سریع‌تر این مهم محقق شود.

فرماندار کرج با اعلام این که در صورت عدم توجه به معضل ترافیک در کرج در آینده با بحران جدی‌تری مواجه می‌شویم، ‌خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این حقوق اجتماعی شهروندان در این زمینه رعایت شده و رانندگان کمتر در ترافیک‌ بمانند.

ایرانی در بخشی دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدامات پلیس راه کرج به منظور ارائه خدمات در دهه اول ماه محرم افزود: اقدامات پلیس در این دهه قابل تقدیر است و شهروندان نیز با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی علاوه بر کمک به مأموریت‌های پلیس نقش مهمی را در نظم و آرامش شهر ایفا کردند.

وی در ادامه سخنان خود به آمار تصادفات در کلانشهر کرج اشاره کرد و بیان داشت: طی 7 ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش 12 درصدی تصادفات در کرج بودیم که این نشان دهنده رعایت مقررات از سوی مردم و همچنین توسعه خدمات دهی پلیس بوده است.

فرماندار کرج گفت: با توجه به به افزایش نرخ جمعیت در کلانشهر کرج و همچنین افزایش خودروها باید تمهیداتی اندیشیده شود بتوانیم خدمات موثری را در این زمینه به شهروندان ارائه دهیم.

ایرانی توسعه و ارتقای امکانات و تجهیزات پلیس،‌ افزایش نیروی انسانی پلیس راهور را از مهمترین نیازهای این کلانشهر دانست و گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای کاهش مشکلات تخلفات نصب دروبین‌های ترافیکی است که متأسفانه این مهم هنوز به صورت اساسی در کلانشهر کرج اجرایی نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار