تابناک کهگیلویه وبویراحمد
وقتی کسی اعلام می کند70%مردم به من رای می دهند،چه نیازی به صرف هزینه گزاف اینگونه گردهمایی های مشکل آفرین دارد.!
کد خبر: ۱۲۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 30 October 2015
پس گردهمایی انتخاباتی تاجگردون که گزارش کاملی از آن در همین سایت منشر شد ،همانطور که انتظار می رفت واکنش هایی در پی داشته باشد اولین واکنش از طرف فرماندار سابق گچساران سید اکبر علیزاده ،کسی که بهتر از هر شخص دیگری بر اوضاع سیاسی و امنیتی شهرستان گچساران اشراف دارد،صورت گرفت.
متن این نامه که در اختیار  تابناک کهگیلویه وبویراحمد قرار گرفت بدین شرح است:
بسمه تعالی
یکی از مواردی که دوره های قبل در فرایند تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره مشکل آفرین بوده است و موجب گردید که دهها نفر از مردم شریف و بزرگوار شهرستان های گچساران و باشت متحمل خسارت جانی و مالی شوند تشکیل کارناوال های تبلیغاتی و لشکرکشی مردم روستا های اطراف به مرکز شهرستان گچساران بوده است. اینک که حدود 4 ماه به برگزاری انتخابات مانده است دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت با نصب بنرهای تبلیغاتی اقدام به دعوت از مردم ده ها روستای شهرستان باشت برای گردهمایی در سالن شهید بشارت شهر دوگنبدان نموده اند.درصورت تشکیل این گردهمایی،قطعا رقبای نماینده هم اقدامات مشابهی انجام خواهند داد. تکرار این لشکرکشی های نمایش قدرت،امنیت شهر دوگنبدان را به مخاطره می اندازد،تبلیغات زودرس و دعوت از مردم روستا های یک شهرستان به شهرستان دیگر موجب تشدید تعارضات انتخاباتی گردیده و عواقب ناگواری دارد که مسئولین محترم شهرستان گچساران میبایست پاسخگوی پیامد های آن باشند.
به منظور جلوگیری از درگیری و نزاع و ایجاد آرامش و رعایت مسایل امنیتی،لازم است،نماینده فعلی و کاندیدای احتمالی محترم،محل گردهمایی های هواداران خود را در روستاها و یا در مراکز شهرستان ها انتخاب کنند،تا علاوه بر حفظ امنیت،از هزینه های سنگین جانی و مالی،لشکرکشی از شهرستان باشت به گچساران و بالعکس جلوگیری نماید. وقتی کسی اعلام می کند70%مردم به من رای می دهند،چه نیازی به صرف هزینه گزاف اینگونه گردهمایی های مشکل آفرین دارد.!(علیزاده)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
اقای علیزاده درست است که گردهمایی 9طایفه باشت در شهر گچساران برگذار شد
.
ولی حدود 90 درصد مردمی که تشریف اورده بودند، ساکن شهر گچساران بودند
ایمان اکبری
|
United States
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
تمام شرکت کنندگان این همایش 50سال ساکن گچساران هستند .اکثریت مردم گچساران از طوایف باشت و باوی هستند.درود بر دکتر تاجگردون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار