نشست فوق‌العاده شوراي مديريت بحران شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور بخشداران و ساير اعضاء در محل فرمانداري تفت و با هدف بررسي ميزان آمادگي دستگاههاي مختلف براي بارندگي هاي احتمالي تشكيل شد.
کد خبر: ۱۲۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 31 October 2015

به گزارش تابناک یزد، "محمود زارع رشكوييه" فرماندار تفت در اين نشست با اشاره به بازديدهاي صورت گرفته از مناطق مختلف شهرستان، گفت: خوشبختانه تدابير لازم براي آمادگي در برابر وقوع بارندگي هاي احتمالي در سطح شهرستان انديشيده شده است كه البته برخي مسائل هنوز نيازمند رسيدگي فوري است كه بايد با جديت و سرعت نسبت به رفع برخي مشكلات اقدام شود.

وي با اشاره به پيش‌بيني وقوع بارندگي در روزهاي آتي در شهرستان، ابراز اميدواري كرد كه همه دستگاه‌هاي اجرايي آمادگي لازم را براي مقابله با بحران هاي احتمالي داشته باشند.

فرماندار با اشاره به لغزندگي مسيرهاي مواصلاتي در شهرستان در روزهاي آينده به دليل وقوع بارندگي، گفت: عوامل خدوم پليس راه و اعضاي شوراي ترافيك شهرستان بايد تدابير لازم را در اين رابطه بيانديشند و هشدارهاي لازم را به رانندگان عزيز براي رانندگي ايمن و مطمئن اعلام كنند و بر نظارت خود بيافزايند.

زارع بر نظارت و رصد دقيق مناطق حادثه خيز جاده‌اي در شهرستان تفت تاكيد كرد و گفت: رانندگان عزيز هم بايد نكات ايمني لازم را مدنظر قرار داده و با سرعت مطمئن رانندگي نمايند و تجهيزات لازم را براي رانندگي در جاده‌هاي كوهستاني به همراه داشته باشند.

وي با اشاره به بازديد از مسير رودخانه هاي شهرستان اظهار كرد: اولويت اصلي، پاكسازي درست و دقيق همه مسيرهاي سيلاب و رودخانه‌هاست و بايد همه مسيرها در روستاها و شهرهاي شهرستان مورد بازديد و پاك‌سازي احتمالي قرار گيرد.

زارع بر آمادگي كامل دستگاه‌هاي اجرايي براي بارش رحمت الهي در شهرستان تفت تاكيد كرد و گفت: دستگاه‌هاي امدادي و خدمت‌رسان بايد كشيك‌هاي لازم را فعال كرده و با آمادگي كامل خود را براي مواقع بحران‌هاي احتمالي مهيا كنند.

فرماندار تفت همچنين از كشاورزان سختكوش شهرستان خواست تا تدابير لازم را براي حفاظت از زراعت و كشت خود بيانديشند.

در اين نشست مديران دستگاه‌هاي اجرايي به ارائه گزارشي از آمادگي دستگاه تحت امر خود براي بارش‌هاي احتمالي پرداختند و تصميمات لازم اتخاذ شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار