رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل با استعداد بی‌نظیر کشاورزی به عنوان یکی از چهار استان کشور در اجرای طرح نوین آموزش کشاورزی انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۲۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 31 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عدیل سروی صبح امروز در همایش کارشناسان ترویج کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: در قالب اجرای طرح نوین آموزش کشاورزی سعی خواهیم کرد تا برنامه‌های آموزشی و ترویج مناسب و نوین را در انتقال مفاهیم جدید به زارعان به انجام برسانیم.

وی افزود: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان در سال‌های گذشته با چالش‌های مختلفی همراه بود که یکی از این مشکلات نبود نیروهای متخصص و ماهر در این زمینه بوده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل یادآور شد: عملا مراکز خدمات جهادکشاورزی به علت نبود نیروی ماهر در برخی از موارد توسط سربازان سازندگی اداره می‌شد.

سروی تصریح کرد: خوشبختانه با جذب نیروهای متخصص هم‌اکنون در هر یک از مراکز خدمات جهادکشاورزی استان بیش از 10 کارشناس متخصص و آشنا به مسائل و مشکلات کشاورزی مشغول انجام وظیفه هستند و رسالت سنگین افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و اقتصادی کردن فعالیت‌های بخش بر عهده این افراد است.

این مسئول از نحوه توزیع اعتبارات بخش ترویج در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها گلایه کرد و ضرورت تامین اعتبار بخش ترویج به صورت ملی را یادآور شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل انتخاب استان اردبیل به عنوان یکی از 4 استان کشور در پایلوت اجرای طرح نوین آموزش کشاورزی را یک فرصت ارزشمند اعلام کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، استان‌های اردبیل، کرمانشاه، آذربایجان‌شرقی و گلستان جزو استان‌های کشور در اجرای طرح نوین آموزش کشاورزی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار