رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه از اعزام ورزشکار و مربی کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 01 November 2015
رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه از اعزام ورزشکار و مربی کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو خبر داد.

محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فاطمه کرمجانی به عنوان ورزشکار و نادیا تالانک به عنوان مربی نمایندگان قایقرانی استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی ادامه داد: تیم ملی آبهای آرام ایران با 28 ورزشکار، 9 مربی و 2 داور به مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را نیز دارد اعزام شده است.

سهراب بیگ گفت: مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک از 13 تا 16 آبان ماه در اندونزی برگزار می شود.

رئیس هیئت قایقرانی کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه کرمجانی بانوی قایقران کرمانشاهی از آمادگی خوبی برخوردار است و با توجه به روحیه و انگیزه ای هم که دارد اگر با بدشانسی مواجه نشود و بتواند توانایی خود را نشان دهد می تواند سهمیه المپیک را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را نیز دارد با حضور برترین های آسیا برگزار می شود چرا که همه ورزشکاران به دنبال کسب سهمیه هستند و این کار را برای ملی پوشان ما سخت می کند.

کرمانشاه یکی از قطب های قایقرانی کشور محسوب می شود به گونه ای که با حدود 18 ملی پوش و داشتن چند مربی ملی بهترین وضعیت را در بین استان های کشور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار