رئیس مجمع نمایندگان اصفهان:
تابناک: رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مجمع نمایندگان استان آماده هر نوع همکاری با صداوسیمای مرکز اصفهان برای رسیدن به قله‌های تکامل اجتماعی فرهنگی و سیاسی و تحقق الگوی اسلامی است.
کد خبر: ۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵ 27 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عباس مقتدایی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا وسیمای مرکز اصفهان، اظهار داشت: درایت و فرهیختگی کلباسی، مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز اصفهان و همکاران وی سبب شد این مرکز با وجود مشکلات اقتصادی به شایستگی در جامعه و به عنوان مرکزی پیشرو در کشور مطرح شود.

وی افزود: صداوسیمای مرکز اصفهان می‌تواند برای اعتلاء و تجلی هر چه بیشتر این استان با وجود 8 هزار واحد تولیدی و صنعتی، حوزه‌های علمیه مطرح در جهان و کشور و قرار گرفتن ایران در بین 10 کشور برتر گردشگری جهان، بیشتر سهیم باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: ‌امیدواریم مدیریت جدید این مرکز که یکی از پرورش یافتگان انقلاب به شمار می‌رود نیز بتواند این مجموعه را به نقطه تکامل یافته‌تری برساند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان هم آماده هر نوع همکاری با صداوسیمای مرکز اصفهان برای رسیدن به قله‌های تکامل اجتماعی فرهنگی و سیاسی و تحقق الگوی اسلامی است.

وی افزود: با توجه به بودجه اندکی که در اختیار صداوسیمای ما قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد اداره کردن این سازمان به جای فعالیت معمول اقتصادی شبیه امداد غیبی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار