رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر از برگزاری دومین جشنواره روستا و عشایر دوستدار کتاب با هدف گسترش عدالت و توسعه فرهنگی در روستاهای کشور و این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ 01 November 2015

به گزارش تابناک یزد،"هادی ملانوری" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر با اعلام این خبر گفت: به منظور گسترش عدالت فرهنگی در سراسر کشور و پشتیبانی از اقدامات انجام شده و طرحهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی و جلب توجه در سطح روستاها و عشایر سراسر کشور » جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب « سازمانها و نهادهای مرتبط به اهمیت کتاب در جامعه، دومین دوره برگزار میشود.

وی افزود: مجموعه فعالیتهای فرهنگی  ترویجی مرتبط با کتابخوانی که با مشارکتهای مردمی، نهادها و سازمانهای فعال در میان روستائیان و عشایر اجرا شده یا برای اجرا در سال آینده برنامهریزی شده است، میتواند نامزد شرکت در جشنواره باشد. در هر برنامه، اعم از اجرا شده یا پیشبینیشده، باید اهداف، شیوه اجرا، نهادهای مشارکتکننده و نحوه تأمین بودجه آن مشخص شود.

ملانوری افزود: در نخستین جشنواره کشوری روستاهای دوستدار کتاب در این استان 119 اثر شرکت داشت که روستاهای شهرستان های تفت با ارسال 54 اثر، مهریز با 18 اثر و ابرکوه با 11 اثر حضور فعالی در این جشنواره داشتند.

وی با اشاره به حضور موفق استان یزد در مرحله کشور این جشنواره خاطرنشان کرد: ابراهیم آباد اشکذر به نمایندگی از این استان در میان 10 روستای برتر دوستدار کتاب کشور معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار