کد خبر: ۱۲۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 02 November 2015

فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه برجام دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی داشته است، گفت: نخستین دستاورد درحوزه سیاسی که نصیب ایران شد، عقب نشینی استکبار جهانی بعد از برجام بوده است.

ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ، افزود: دومین دستاورد امنیتی کردن برنامه های هسته ای ایران بود که با تدابیر رهبری وتیم مذاکره کننده این موضوع حل شده و دشمن سرش به سنگ خورد.

وی همچنین ادامه داد: حمایت رهبری وایثارگری مذاکره کنندگان علاوه براینکه باعث شد ما به حقوق خواسته شده خود برسیم، کشور را در عرصه جهانی به خودباوری رساند و چهره مزدورانه امریکا را نیز افشا کرد که امیدواریم گام های مثبت و موفقیت ها ودستاوردهای دولت همچنان ادامه یابد.

پالیزگیر گفت: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب تأکید دارند ما هم از مسئولین انتظارداریم که در هر محفلی که حضور دارند، موفقیت دولت را بیان کنند.

وی گفت : مطالبات ایران در کشورهای خارجی بالغ بر 7 میلیارد دلار است که هنوز اجرایی نشده و تا این مرحله تنها مقداری از وجوه ما برگشت داده شده است که امید است با ادامه روند برداشته شدن تحریم های ظالمانه و رعایت الزاماتی که رهبری در بحث برجام داشته اند، موفقیت های دیگری نیز کسب کنیم.

پالیزگیر در ادامه از سفر رئیس جمهوری و هیئت همراه در آینده ای نزدیک به استان البرز خبر داد و گفت: ما باید از کاروان تدبیر و امید استقبال خوبی داشته باشیم.

وی همچنین از سفر نماینده رئیس جمهوری قبل از سفر دولت تدبیر وامید خبر داد و گفت: قرار است در این سفر سه پروژه بزرگ در شهر افتتاح شود که شامل تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد و مجتمع فرهنگی و سینمایی هشتگرد و راه اندازی فاز اول شرکت زرنام با سرمایه گذاری شرکت زر ماکارون در محدوده شهر است که بخشی از مشکلات اشتغال را برطرف خواهد کرد.

وی همچنین از مسئولین خواست تا حضور فعالی در مراسم 13آبان و روز ملی استکبار جهانی داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس دهم و خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری، تاکید کرد: مدیران اجرایی حق در اختیار گذاشتن وسایل وامکانات دولتی به کاندیداها را ندارند.

پالیزگیر گفت: بعضی از کارکنان دولتی که در وقت آزاد خود می خواهند برای کاندیدایی تبلیغ نمایند حق حضور با وسیله نقلیه دولتی را در جلسات تبلیغاتی ندارند و درصورت مشاهده مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان ساوجبلاغ 25 مرحله الکترونیکی و 24 مرحله تقریبا نیمه الکترونیکی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار