کد خبر: ۱۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 02 November 2015

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه تردد در محور کرج -چالوس در حال انجام است، از مسدود شدن محور شمشک به دیزین بر اثر بارش برف خبر داد.

سرهنگ رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج ، در مورد وضعیت محورهای مواصلاتی استان البرز بر اثر بارندگی در ساعات گذشته اظهار داشت: بارش باران در تمامی راه‌های استان البرز در حال حاضر وجود دارد و در محور کرج به تهران نیز به دلیل بارندگی ترافیک صبحگاهی همچنان مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: در محدوده سه راه دیزین به سمت کندوان نیز برف در حال باریدن است.

وی در مورد میزان آمادگی برای تغییرات جوی بیان کرد: نمک‌پاشی در جاده چالوس در محدوده شهرستانک به بالا شب گذشته انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: در حال حاضربرای تردد در جاده چالوس نیاز به زنجیر چرخ نیست ولی رانندگان باید در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس راه و راهداری، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با راه و شهرسازی انجام شده و در صورت نیاز نمک پاشی در محورهای مورد نیاز انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز در مورد آخرین وضعیت تردد در محور کرج - چالوس، گفت: در محور کرج به چالوس مشکلی وجود ندارد و تردد در حال انجام است ولی محور شمشک به دیزین به علت بارش برف مسدود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار