رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: تصادف دو دستگاه خودروی نیسان و کامیونت در محور مواصلاتی هراز یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 02 November 2015
علی نوری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بر اثر برخورد شدید دو دستگاه خودروی نیسان و کامیونت در محور مواصلاتی هراز یک نفر در دم کشته و سه نفر مجروح شدند.

وی افزود: این حادثه رانندگی حدود ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 75 محور مواصلاتی هراز بعد از پیچ سالاری اتفاق افتاد که در آن خودروی نیسان در حال تردد به سمت تهران بوده و در مقابل کامیونت قصد عزیمت به شمال کشور را داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه بلافاصله بعد از وقوع حادثه عوامل امدادی، نیروهای جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و پلیس‌راه در محل حادثه حاضر شدند، خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده، بارش باران و انحراف خودرو در این حادثه باعث بروز سانحه رانندگی شد.

این مسئول تاکید کرد: مجروحان این حادثه با همکاری عوامل امدادی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شدند.

نوری‌پور تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی نامساعد، بارش شدید باران، لغزندگی جاده هراز، احتمال یخ‌زدگی و ریزش برف، رانندگانی که قصد تردد از این مسیر مواصلاتی را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از حرکاتی همانند سبقت از راست، سرعت بی‌جا، انجام حرکات خطرآفرین و بوق زدن بی‌مورد جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی رانندگان از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن بوده و احتیاط را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

نوری‌پور گفت: راهداران محور مواصلاتی هراز برای تردد ایمن‌تر و بهتر رانندگان و سرنشینان در فصل‌های سرد سال به صورت آماده‌باش در حال خدمتگزاری هستند، بنابراین انتظار می‌رود تا رانندگان در حال تردد از این جاده شریانی به اوامر آنها گوش سپرده و سفر ایمنی را برای خود و دیگر هموطنان رقم زنند.
انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار