مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از وارد آمدن 20 میلیارد تومان خسارت به راه‌های استان در پی بارش‌های اخیر باران و جاری شدن سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 03 November 2015
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از وارد آمدن  20 میلیارد تومان خسارت به راه‌های استان در پی بارش‌های اخیر باران و جاری شدن سیلاب خبر داد.

عبدالله بهادری با اشاره به فعالیت بی وقفه 400 نیروی راهداری در 56 اکیپ در جریان سیل اخیر، تصریح کرد: خوشبختانه کلیه راه های اصلی و فرعی باز و تردد در آنها به سهولت جریان دارد.

بهادری افزود: بارش باران 350 کیلومتر راه و شانه راه را شسته و جریان سیلاب ناشي از آن تخریب کامل دو دستگاه پل در منطقه گیلانغرب و شهرستان كرمانشاه و قرنیز و دستک 10 دستگاه پل و تخريب قنوها در سایر شهرستانها رادر پي داشت.

وی گفت:  بر اساس برآورد اعلام شده تا كنون بيشترين خسارت را در استان راه هاي شهرستان پاوه در محورهاي پاوه - نوسود، سه راهي باينگان - باينگان، پاوه - روانسر، ملندر - نودشه و نودشه به سمت ته ته با مبلغي بالغ بر هشت ميليارد تومان داشته ایم.

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه  اظهار كرد: نيرو هاي راهدار از 48 ساعت قبل از شروع بارش در آماده باش كامل بودند و در حال حاضر عمليات باز سازي بي وقفه مسير روستاها را در دستور كار دارند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار