مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی کامل این ناوگان برای ارئه خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 03 November 2015
احسان مقدم با گرامیداشت روز دانش آموز، گفت:‌ شرکت بهره برداری مترو تهران با همکاری ستاد برگزاری مراسم روز دانش آموز، راهپیمایان را تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه سیزده آبان ماه به خیابان طالقانی و مقابل لانه جاسوسی انتقال می دهد.

به گفته مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران به در خواست ستاد برگزاری راهپیمایی، ورودی ایستگاه طالقانی از ساعت 10 تا 12 بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ویژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

مقدم با بیان اینکه در صورت نیاز و تردد بیشتر مسافران، قطار فوق العاده اعزام می شود تصریح کرد: در این ساعات مردم می توانند از ایستگاه های قبل و بعد از ایستگاه طالقانی برای رسیدن به مراسم استفاده کنند و پس از برگزاری مراسم مسافرگیری در این ایستگاه به صورت عادی انجام خواهد شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، به گفته وی انجام فضا سازی های متناسب با این روز، تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص مراسم راهپیمایی 13 آبان در داخل واگن‌های قطار و اکران و پخش کلیپ‌های تبلیغاتی از طریق دستگاه‌های موجود در واگن و ایستگاه‌ها از دیگر برنامه‌های شرکت بهره برداری مترو در خصوص روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار