صبح و عصر چهارشنبه 13 آبان ماه، جلسات هم اندیشی با سخنرانی چند پژوهشگر مازندرانی و با شرکت انجمن های دوستداران میراث فرهنگی، با رویکرد بررسی آثار تاریخی و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۲۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 03 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، هفته مازندران امسال به همت برخی تشکل های مردم نهاد، متفاوت تر از سالیان پیش در حال برگزاری است.

علاوه بر برپایی نمایشگاه در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، برخی نشست های جنبی نیز اجرا می شود.

در همین راستا کمیته میراث فرهنگی و گردشگری ستاد بزرگداشت روز مازندران جلسات هم اندیشی را با شرکت انجمن های دوستداران میراث فرهنگی، با رویکرد بررسی آثار تاریخی و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار می کند.

بر اساس برنامه زمان بندی شده صبح روز چهارشنبه 13 آبان ماه از ساعت 9:30 تا 11:30، احمد باوند سوادکوهی -نویسنده و پژوهشگر- با موضوع جایگاه غار اسپهبد خورشید در میراث فرهنگی مازندران و شرایط موجود، علیرضا صادقی امیری -مدیر انجمن جوانان سپید پارس- با موضوع پل محمدحسن خان میراثی در معرض خطر و محمد عظیمی -مدیر انجمن دوستداران میراث فرهنگی هوتو، شاعر و پژوهشگر- با موضوع پیشینه تاریخی غارهای هوتو و کمربند و وضعیت امروز سخنرانی می کنند.

عصر چهارشنبه از ساعت 14 تا 16:30 نیز جلسه هم اندیشی فعالان گردشگری با رویکرد رسیدن به جایگاه واقعی صنعت گردشگری مازندران و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار می شود که در آن فریده یوسفی -شاعر، پژوهشگر و ناشر- با موضوع میراث معنوی و آیین های مازندران، دکتر رمضانی -استاد دانشگاه و مشاور اقتصادی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور- با موضوع سمن ها و گردشگری در مازندران و دکتر جعفر اولادی -استاد دانشگاه و عضو ستاد راهبردی توسعه مازندران- با موضوع جایگاه گردشگری در مازندران سخنرانی می کنند.

این نشست ها با حضو دوستداران میراث فرهنگی و فعالان گردشگری مازندران در ساری، سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می شود.

مازندنومه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار