بعد از انتخاب به عنوان رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی
تابناک: رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و لوازم جانبی اراک گفت: با توجه به اینکه محصولات این صنف در معرض کالاهای قاچاق قرار دارد سعی داریم در برنامه ای تمام کالاهای قاچاق این حوزه را در اراک جمع آوری کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 03 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، احمد آقاباقری رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و لوازم جانبی اراک که به تازگی به این سمت انتخاب شده است ،به برنامه خود در آینده اشاره کرد و گفت: این اتحادیه علاوه بر اجرای برنامه های گذشته برای پیشبرد اهداف اتحادیه یکسری برنامه ها را تدون کرده است تا با اجرای آنها بتواند گام موثری را در جهت اهداف این اتحادیه بردارد.

آقا باقری اظهار کرد: با توجه به اینکه محصولات این صنف در معرض کالاهای قاچاق قرار دارد سعی داریم در برنامه ای تمام کالاهای قاچاق این حوزه را در اراک جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: موضوع پیگیری بیمه تکمیلی درمانی اعضای اتحادیه یکی دیگر از برنامه های است که در دستور کار داریم تا در این خصوص بتوانیم مشکل اعضا را هر چه زودتر برطرف کنیم.

رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و لوازم جانبی اراک به مشکلاتی که مالیات برای اعضای اتحادیه به وجود آورده هم اشاره ای کرد و گفت: بسیاری از این مشکلات در این حوزه به دلیل عدم آگاهی نسبت به مباحث مالیاتی است.

وی ادامه داد: در این راستا برای رفع این مشکل با گرفتن مشاور امور مالیاتی برای اعضا مشکل عدم آگاهی اعضا را نسبت به مالیات رفع کرده تا شاهد مشکلات کمتری در این خصوص باشیم.

در اجرای ماده ۲۲ قانون نظام صنفي  يكشنبه ۱۹ مهرماه ۹۴ انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی و لوازم جانبی  شهرستان اراک  در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با شرکت  اعضای تحت پوشش و با حضورهیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات برگزار شد.

۱۳ نفر برای هیأت مدیره اتحادیه این صنف نامزد شدند که در نهایت بعد ازشمارش آرا ترکیب احمد آقا باقری به عنوان ريیس اتحادیه، محسن پارسابه عنوان نایب رییس اول، مجید آقائی به عنوان نایب رییس دوم، سعید بیات زاده به عنوان دبیر، سید حسین اعلائی به عنوان خزانه دار و مهدی بیگ محمدی هزاوه به عنوان بازرس انتخاب و کار خود را آغاز کردند.

همچنین  بهمن خدادادی وعلیرضا فراهانی به ترتيب به عنوان عضو علي البدل اول و دوم هيئت مديره و صالح سعیدی به عنوان بازرس علي البدل اتحاديه انتخاب شدند.

پیش از این نیز سعید بیات زاده ریاست این اتحادیه را به عهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار